EYT'liler şimdi toplu ikramiye alacaklar mı son durumda? 2,5 milyon kişiye örneğin 300'er bin lira mı ödenecek? Öyleyse böyle bir para var mı kasada?
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
çoğu iş yeri veremez.
Alacaklar yani 😀
bunu isyeri mi veriyor yoksa sgk mi 🤔
@suicide işyeri.
@suicide Özelde işyeri...
@sarpuli iyi bari devlete yuk degil en azindan 🤣
@suicide devlete de yük. işyeri tazminatı gider hanesine yazıp vergiden düşüyor.
Devlette çalışanlar şu durumda kolay kolay emekli olmaz.
Özel sektördekiler çalışmaya devam edeceklerini hesaplayıp emekli olabilir ama emekli ikramiyeleri de öyle 300ü bulmaz.
kimin kasasında
Bakanın dünkü açıklamasına göre devlete yükü 100 Milyar TL. Tabii işverenin kıdem tazminatı için kredi garanti fonu kullandırılacak gibi gözüküyor. Onun ne kadarı batığa gidip devletin sırtına yüklenecek belli değil. Aslında isteseler belli ederler ama şeffaflık pek istenen bir şey değil(!)
Bana seçimden sonra yeni hükümete kalacak gibi geliyor bu iş