Selamlar, Polo yaka tişörtler icin hangi markayı tercih ediyorsunuz?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Lacoste.
aha ikinci zengin bide egonomi kotu dersiniz namkörlük bu
Yalniz fiyatlara oha diyorum.
Aha zengin 🤑😀
@awsalli Ya Zalando fiyati ile bu linkteki fiyatlar ayni. Yahu biri yillik 50 000 dolarlik geliri olan icin biri 8000 dolar...
Turkiyede kim nasil alsin bunlari
@awsalli 10 sene once Turkiye'yi terk ettim. Terk etmeden once muhendis maasiyla Tepe Nautilus'a girip pek fiyat dert etmeden alisveris yapip cikabiliyordum. Ogrenci zamanimda bile Izmit Outlet'ten Sarardan takim elbise vs alabiliyordum hic sikintiya ugramadan.
Pierre Cardin dönem dönem indirim yapıyor. 200-300 lira bandındaki polo yakalar 80-90 liraya düşüyor. Bazen kupon da veriyor. Baya indirimli almış oluyorsun.
Geçenlerde ilk defa şunlardan aldım 2 adet, daha 2 kere giyebildim ama fena değil: https://www.avva.com.tr/erkek-polo-yaka-t-shirt
Us polo
Beymen Club
Sentetik değilse marka bakmıyorum, çünkü çok giydiğimden sık yıkamaya maruz kalıyorlar. Sentetikler de ise önce Nike (göreceli ucuza bulursam), sonra da Adidas...
Dockers
Gap aldım geçen sene, fena çıkmadı.
Lacoste'un kaliteli çakma tişörtü bile 200 TL oldu, orijinalini düşünemiyorum 🙂