En f/p Anne telefonu hangisi bu aralar?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Annesine göre değişir.
Pili uzun gitsin kamera çöp olmasın yeterli
Samsungun düşük segment a32 almıştım geçen sene. Çok memnun kaldı. Güzel foto çekiyor. vs..
https://teknoseyir.com/durum/1531376
2 sene önce A51 almıştım. Çok memnun, kullanıyor hala.
LG G4 🙂
iPhone SE
Anneler için ekranı küçük.
M52. Doğum gününü bekliyorum vermek için, mi 6'dan geçecek ekran çok fark edecektir.
mi 6 daha performanslı olabilir
@alptekinck performans gerektiren bir şey yapmıyor ki hocam sd778 çok rahat götürür. Mi 6 ekranı küçük ve ses konusunda sorunları var sanırım mikrofon ve ahize.
@achfighter sitede hiçbir test yok neye göre daha performanslı?
@achfighter 778g %50 civarı daha performanslı imiş.
https://www.notebookcheck.net/SD-835-vs-SD-778G-5G_8554_13821.247596.0.html
@orcun Aynen alayım ve uzun süre kullansın istiyorum zaten kullanımı whatsapp, instagram ile sınırlı.
GM21 e bulaşmanızı tavsiye etmem.
Ben de bakıyorum öyle bir şey, A03 fena gözükmedi geçen sene de kayınvalideye A02 almıştık da 6,5 inç de çok büyük ya.
M52 alıp geçin elime para geçse ben de alacağım. En az 4 yıl rahat ettirir.
@orcun 2 hafta önce M52 satın almış biri olarak anne telefonu denmesi üzdü. 😀 Güzel telefon ama.
M52