Bizim oğlan 12 yaşında orta 2 ye devam ediyor. Haftabaşı yanıma gelip :
- Baba! müjde, okulda maske zorunluluğu kaldırıldı, dedi.
- İyi ne güzel, sevgilinle artık rahat rahat öpüşebilirsin, dedim.
Baba yaaa... dedi sıyrıldı kaçtı ergen öncesi malak.

Bunu devlete versek bize okul öncesi bir kız çocuğu verseler, yüreğimiz sevgi mutlulukla dolsa olmaz mı? Olmuyor mu? Kadere iman...

Bana çektirdiklerini çektirmeden ölmeyeceğim...:=)))

Abi tavsiyesi yerli ırklarla evlenmeyin. Canınıza kıydınız evlendiniz bari çocuk yapmayın!

BeğenFavori PaylaşYorum yap