Ronnie Kray @ronnie-kray 17 Mayıs 2020 - 20:37 GTA 5 bedava diye 350 tane Epic hesabı açan ölücü DH üyesi.. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 25 erdem @ec sonrasında ne yapmayı planlıyor acaba bu arkadas 17 Mayıs 2020 - 20:39 Yanıtla Beğen 1 Ronnie Kray @ronnie-kray Satacak diye düşünüyorum ama. 17 Mayıs 2020 - 20:40 Yanıtla Beğen 1 Deniz Fidan @deniz-fidan Satacak. 17 Mayıs 2020 - 20:41 Yanıtla Beğen 1 erdem @ec @strattera umarım bu arkadas cok zengın olurda bu kadar kucuk işlerle ugrasmaz. 17 Mayıs 2020 - 20:42 Yanıtla Beğen 3 Murat Şentürk @senturkmurat1999 Ne işe yarıyor ki? Ne yapabilirler o kadar hesap ile? 17 Mayıs 2020 - 20:40 Yanıtla Beğen 1 seckyn @seckyn Yarısını satacak yarısıyla da hile açarak bir haltlar yiyecekmiş. Sabahtan birileri açıklamasını da eklemişti buraya. 17 Mayıs 2020 - 20:43 Yanıtla Beğen 1 sawgent @sawgent Hilecilere hesap satılır... 17 Mayıs 2020 - 20:40 Yanıtla Beğen teknopanda @teknopanda 15 20 liraya satışa koyarlar 17 Mayıs 2020 - 20:41 Yanıtla Beğen 1 Deniz Fidan @deniz-fidan Bu 2.5 saat oynama süresi ne? 17 Mayıs 2020 - 20:41 Yanıtla Beğen 1 Alper Kutlu @alper-kutlu 3 kişi uğraşıp 1000 hesap kolayca alabilirler ve 20 liradan satsalar 20bin lira yapar dh ölücülerini bilmiyorsun sen 😀 17 Mayıs 2020 - 20:49 Yanıtla Beğen 5 Alper Kutlu @alper-kutlu @awsalli o konuda bilgim yok valla 17 Mayıs 2020 - 20:53 Yanıtla Beğen 1 Suicide @suicide @awsalli tlf no sarti yokta ip yi her seferinde degistirdiklerini sanmam. 17 Mayıs 2020 - 20:54 Yanıtla Beğen 1 Ali Mali @mali5481 hani iki aşamalı doğrulama vardı? yalan gibi bence 17 Mayıs 2020 - 20:54 Yanıtla Beğen POfficer @felixfelicis 2 aşamalı doğrulama cep telefonu şart koşmuyor. E postaya da kod geliyor. 17 Mayıs 2020 - 20:58 Yanıtla Beğen 3 Ali Mali @mali5481 @jepping epic çok saçma iş yapmış o zaman 17 Mayıs 2020 - 21:54 Yanıtla Beğen Denizhan @cheerios Bunlar yüzünden şu siteye girmeye utanıyorum. 17 Mayıs 2020 - 21:03 Yanıtla Beğen 1 Edogawa @narako tek hesaba alırken üşeniyorum, eleman 350 posta ve epic hesabı ile uğraşmış. pehhh 17 Mayıs 2020 - 21:40 Yanıtla Beğen 1 dünyalı @dunyali Bu adamı birisi epice şikayet etsin. Bir şekilde bulup banlarlar. 17 Mayıs 2020 - 22:37 Yanıtla Beğen burner @burner Bu sitenin popüler konularına bir bakın. Dünya'da bu derece rezil bir yer daha görmeniz mümkün değildir. 17 Mayıs 2020 - 23:51 Yanıtla Beğen mrsocrates @mrsocrates Rockstarda hisseniz mi var niye bu kadar rahatsız oluyorsunuz ki. İleride gta v almak isteyen 5-10 liraya bulur işte ne güzel 18 Mayıs 2020 - 03:04 Yanıtla Beğen Deniz Fidan @deniz-fidan Mevzu birilerinin 5e 10a alması değil mevzu bu dingilin birilerinin sırtındsn haksız kazanç sağlaması. Mevzu oyunun hileden geçilmeyecek olması. 18 Mayıs 2020 - 04:49 Yanıtla Beğen mrsocrates @mrsocrates @deniz-fidan işin ekonomik boyutunu bırakında vergi memurları ve oyun firmaları düşünsün. Hile konusunun ise oyunun fiyatıyla uzaktan yakından alakası yok 18 Mayıs 2020 - 09:18 Yanıtla Beğen Deniz Fidan @deniz-fidan @mrsocrates tabiki var. Cs Go bedava olduktan sonra herkes hile yapıyor. Fakat eskiden banlanırsak bi 24 lira daha vericez diye yapmıyorlardı. 18 Mayıs 2020 - 19:41 Yanıtla Beğen 1 mrsocrates @mrsocrates @deniz-fidan bu mantıkla fortnite lol apex gibi oyunlar oynanamaz olurdu ama ciddi hile koruma sistemleri olursa hile olmuyor. Gta onlineda 3 yıl oncede hile vardi 19 Mayıs 2020 - 01:27 Yanıtla Beğen YasinC @yasinc Klasik dh dışkısı 18 Mayıs 2020 - 08:38 Yanıtla Beğen İptal
sonrasında ne yapmayı planlıyor acaba bu arkadas
Satacak diye düşünüyorum ama.
Satacak.
@strattera umarım bu arkadas cok zengın olurda bu kadar kucuk işlerle ugrasmaz.
Ne işe yarıyor ki? Ne yapabilirler o kadar hesap ile?
Yarısını satacak yarısıyla da hile açarak bir haltlar yiyecekmiş. Sabahtan birileri açıklamasını da eklemişti buraya.
Hilecilere hesap satılır...
15 20 liraya satışa koyarlar
Bu 2.5 saat oynama süresi ne?
3 kişi uğraşıp 1000 hesap kolayca alabilirler ve 20 liradan satsalar 20bin lira yapar dh ölücülerini bilmiyorsun sen 😀
@awsalli o konuda bilgim yok valla
@awsalli tlf no sarti yokta ip yi her seferinde degistirdiklerini sanmam.
hani iki aşamalı doğrulama vardı? yalan gibi bence
2 aşamalı doğrulama cep telefonu şart koşmuyor. E postaya da kod geliyor.
@jepping epic çok saçma iş yapmış o zaman
Bunlar yüzünden şu siteye girmeye utanıyorum.
tek hesaba alırken üşeniyorum, eleman 350 posta ve epic hesabı ile uğraşmış. pehhh
Bu adamı birisi epice şikayet etsin. Bir şekilde bulup banlarlar.
Bu sitenin popüler konularına bir bakın. Dünya'da bu derece rezil bir yer daha görmeniz mümkün değildir.
Rockstarda hisseniz mi var niye bu kadar rahatsız oluyorsunuz ki. İleride gta v almak isteyen 5-10 liraya bulur işte ne güzel
Mevzu birilerinin 5e 10a alması değil
mevzu bu dingilin birilerinin sırtındsn haksız kazanç sağlaması.
Mevzu oyunun hileden geçilmeyecek olması.
@deniz-fidan işin ekonomik boyutunu bırakında vergi memurları ve oyun firmaları düşünsün.
Hile konusunun ise oyunun fiyatıyla uzaktan yakından alakası yok
@mrsocrates tabiki var. Cs Go bedava olduktan sonra herkes hile yapıyor. Fakat eskiden banlanırsak bi 24 lira daha vericez diye yapmıyorlardı.
@deniz-fidan bu mantıkla fortnite lol apex gibi oyunlar oynanamaz olurdu ama ciddi hile koruma sistemleri olursa hile olmuyor. Gta onlineda 3 yıl oncede hile vardi
Klasik dh dışkısı