Diablo 4 Geliyor Oyun Gündemi #41
EA, Steam’e döndü.
Diablo 4 duyuruldu. BlizzCon 2019’dan notlar.
Death Stranding, PC’ye geliyor.
PS4, tüm zamanların en çok satan ikinci konsolu oldu.
Disco Elysium’a bir genişleme paketi ve devam oyunu gelebilir. Oyun konsollara da gelecek.
Nioh 2'nin çıkış tarihi belli oldu.
Dragon Age 4'ü en az iki yıl daha göremeyeceğiz; ama Aralık ayında bir duyuru gelebilir.
Yeni Battlefield, 2021 ortasına kadar gelmeyecek.
Outlast'ın geliştiricisi yeni oyunlarından ilk ipucunu verdi.
Epic Games Store, uzun süredir beklenen bazı yeni özelliklere kavustu. Daha büyük güncellemeler de yolda.
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
Geldi.
PLUS abone değilim. Gidimde birkaç reklama tıklıyayım...:=)))
@kadirg1976 Reklama tıklayınca açılmaz 🙂 Aslında fena fikir değil. Mobil oyunlardaki gibi gidip 30 saniye reklam izleyip gelene bir günlük plus 🙂
@gamsizm Bak ufkunuzu açıyorum, hemde bedelsiz...:=))) Videoların içerisindeki reklamları izliyorum plus olsamda...
@gamsizm oyunlardan bunun için uzak duruyorum.
@seyhansayit abonelik sistemlerinde firmalar artık bu hileleri yapamayacak. Apple Google vs.
Path of Exile oynamanın vakti geldi gene…
505 eğer Control'de yaptığı gibi Death Stranding'i de Epic'e 100 liraya getirirse müthiş olur
Hem Steam'de hem Epic Store'da 399 TL. 🙁
@ugury 399 nedir ya 🙁 250 falan olsa neyse de... Bize korsan yolları gözüktü
@protego Bu sefer acımamışlar.
Outlast 2 Türkiye'de yasaklı olduğu için PS Plus onun yerine Goat Simulator veriyor.
@ugury Epic'e 3D Secure gelmesi şaşırtmış ama yurt dışında hiç yaygın değil bu. Geç getirmeleri normal.
Şaka gibiymiş.
Ee ne demeye çalışıyorlar koyunmuyuz keçi.similatörü?
Blizz okunu çıkardı resmen 120 level den 60 a düşürmek nedir ya 130 tamam 125 tamam (yapmadı değil ) 60 nedir ya o zaman git classic oyna
Saçmaladın blizzz
Salı günü olması kötü oldu haftanın gündem haberleri yeni haftanın ikinci günüm de olması saçma.
Dinliyor ve izliyorum ama çok sıkıcı oluyor.
Sevgiler saygılar.
Salı değil pazartesi?
00:39 - Geçen haftanın anketi. Diablo 4'ü bekliyor musunuz?
01:18 - EA, #Steam’e döndü.
05:43 - #Diablo4 duyuruldu.
14:45 - #BlizzCon 2019’dan notlar.
22:45 - Death Stranding, PC’ye geliyor.
25:33 - PS4, tüm zamanların en çok satan ikinci konsolu oldu.
29:20 - Disco Elysium’a bir genişleme paketi ve devam oyunu gelebilir. Oyun konsollara da gelecek.
36:48 - Nioh 2'nin çıkış tarihi belli oldu.
38:59 - Dragon Age 4'ü en az iki yıl daha göremeyeceğiz; ama Aralık ayında bir duyuru gelebilir.
41:43 - Yeni Battlefield, 2021 ortasına kadar gelmeyecek.
43:58 - Outlast'ın geliştiricisi yeni oyunlarından ilk ipucunu verdi.
45:27 - Epic Games Store, uzun süredir beklenen bazı yeni özelliklere kavustu. Daha büyük güncellemeler de yolda.
Aslinda Origin acmadan EA sunucularina daha dogrusu Origin'e erisim mumkun yani teorik olarak ama bunu yapmak isterler mi o asil soru.
D4 ise 3'ten ders alindigi kesin ama hala caf cafli oyun yerinde duruyor fakat D3'ten kat kat daha iyi.
Heyecanlandirdi mi?
Kesinlikle hayir ama biraz umutlandirdi...
En azindan mekanlardaki 2.5D algisi hatta 3D etkisi bile diyebilirim fark yaratmis...
3 sene surecegini pek sanmiyorum, D3'un gecikmesinde WoW'un etkisi vardi bu sefer oyle bir durum yok, alternatif oyun da yok...
En gec 2021'de cikacaktir bana gore...
Reddit'te yapımcı firmadan bir geliştirici, Apex için origin'in açılmasına/yüklenmesine gerek olmadığını yazmıştı.
Playstation 2'nin bu kadar çok satmasının sebeplerinden bir tanesi, çıktığı dönemde dünyanın en ucuz DVD oynatıcısı olmasıydı. Sinema sektörünün VHS'ten DVD'ye geçiş dönemine denk gelmesi, konsolu ilk çıktığında satışlarda uçurdu. Ülkemizde bu durum pek hissedilmedi çünkü bizde hâlâ VCD satılıyordu. 🙂
Plus abone olamayanlar kaç gün sonra videolarınıza erişebiliyor?
Ertesi gün açılıyor Youtube'a.
16 Kasım Exilecon (PoE) etkinliğiyla ilgili haberleri de bekliyoruz 🙂
EA oyunlarının Steam'e gelme noktasında da şunu belirtmek istiyorum. Zaten Steam kütüphanesi shortcut desteği olduğu için Origin içerisindeki oyunu Steam kütüphanemdeymiş gibi kısayolunu ekleyebiliyorum. Bu konuya niye kimse değinmiyor anlamıyorum