Herkes #ApexLegends 'ı konuşuyor, oynuyor. Ama görebildiğim kadarıyla neredeyse kimse oyunun online oyunlarda bugüne kadar gördüğümüz en önemli devrimlerden birini yaptığını konuşmuyor. #oyun
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Pazartesi gündemde konuşuruz.
Ne devrimi yapmış?
Oyun kötü değil ama eski sistem sahiplerini yine düşünmemişler.
Oyun fazla kasıyor.
Güncel ekran kartı olanlara lafım yok.
Source motoru ölçeklenebilirlik konusunda iyi olmalı aslında.
@nuguryurtsever Pubg de aldığım kadar fps aldım.
Ben bekliyorum ki şöyle cs go daki gibi en düşük ayarda kasmadan 60 fps versin.
Bizi düşünen yok işte. 😛
Sağlık olsun ne diyelim.
@nuguryurtsever Source level editor olarak Hammer kullandığı sürece imkansız. Harita sınırı çok küçük. https://youtu.be/jm6VOaY1G2k
Değil.
Ping(işaretle konuşma) muhabbeti mi?
aynen olabilir o sistem gerçekten çok iyi ben oyun içinde kullanıyorum fakat left 4 dead de vardı(pills here,medkit here..) zaten ki aslında çoğu oyundada var fakat apexdeki çok iyi olmuş.
optimizasyon 😉
@cestlavie Cs go kadar optimize olsa yeterdi.
(Olmadı)
Ping sistemini çok beğendim her oyunda standart olsun. Hatta R6'ya hemen gelsin orada çok lazım.
@gamsizm Sesli iletişimden çok daha iyi.
R6'ya gelirse hakikaten devrim olur oyunda. Oyuna tek girdiğinde eğer takımın konuşmuyorsa bitiyorsun. Hadi sesli konuşmamayı anlarım bir yere kadar ama yazmaya bile tenezzül etmiyorlar çoğu zaman. Ölüyorsan öldüğün yeri falan yaz bari. Adamlar ona bile üşeniyor. Bazen İngilizce bilmeyenler de denk geliyordur gerçi ona yapacak birşey olmuyor tabi. Apex'deki gibi pingleme gelirse oyun deneyimi bambaşka bir yere gidebilir. Ama Ubisoft'tan beklememek lazım pek böyle birşeyi. R6 çıktığından beri böyle önemli arayüz değişikliği hiç yapmadılar
Bunu digerlerinden ayri yapan ne ben hala anlamadim 😀
O kadar da iyi mi yav?
Tamamen yepyeni bir şey değil, diğer oyunlardan toplayıp güzelce parlatmışlar. Çok iyi olmuş.
Evet, tam olarak bundan bahsediyorum. Mikrofon varmış gibi değil, mikrofonla iletişimden çok daha verimli. Bence bu oyunla ilgili konuşulmaya değer tek şey bu.
hile hurda gelmeden keyifte oynanabielcek max 15 gün var
Dersimizin konusu "Konuşmadan İletişerek Takım Olabilmek" 🙂