GRID 2 İncelemesi
En sevilen yarış oyunlarından GRID, ikinci oyunuyla TeknoSeyir'de. Ama bu defa oyunu OtoSeyir ekibi inceliyor.
Oyunun eksik yanlarından olan kokpit görünümünü isteyenler, yayınlanmış modları kullanabilirler.
En sevilen yarış oyunlarından GRID, ikinci oyunuyla TeknoSeyir'de. Ama bu defa oyunu OtoSeyir ekibi inceliyor.
Oyunun eksik yanlarından olan kokpit görünümünü isteyenler, yayınlanmış modları kullanabilirler.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Erdem
Kararsiz kaldigim bi oyundu... Bakalim bakalim
Ziyaretçi
geldi en sonunda bir video 😀
bu sitenin bende manevi yeri çok büyük bunalımda olduğumda veya canım sıkkın olduğunda hemen bu sitede video izliyorum.psikolojik hap niyetine izlenen site :))
Harun Can
Duygularıma tercüman olmuşsun resmen 🙂
Sırf bu oyun yüzünden yeni ekran kartı alıyorum bu hafta 😀 birincisini yıllardır oynarım, efsane bir oyun ve hala daha birçok oyundan daha başarılıdır, ikincisi epey bir gecikme ile çıktı, inşallah birincisi kadar başarılıdır...
ceceli
ismet abi nfs shift'teydi 🙂
emre
yaw oyunları düzgün bir masa üstü pc ile oynasıanız ince bi masa koyun tv monitörüne dik bi ekran bi mouse klavye , tv monitörü duvara daha yükseğe monte edebilirsiniz bi şekide ayarlarsınız kamera açılarını ,ayıp oluyor oyunları laptop grafikleri ile tanıtıyorsunuz tekno küp bile iyidir bundan
Ziyaretçi
Video 10:20 de başlıyor
Bora
35 dakikalık videonun 15 dakikası oyun, geri kalanı konuşma... İncelemeyi podcast olarak yapsaydınız bari...
Harun
Sohbet için izliyoruz zaten Bora bey.
Ziyaretçi
Oyunun ne olduğunu amacını hikayesini oynanış ve grafik detaylarıyla ilgili konuşsanız daha iyi olur direk bi yarışa girip ''Gündüz olsun etrafı seyredelim'' diyip bizleri düşünmeyerek oyunu anlatmayıp kendi kendine oynıyan bir kitle olmanız beni üzdü.
Videoyu başından itibaren izlemediniz sanırım. Yarıştığımız kısım videonun yarısı bile değil.
İnceleme için teşekkürler.
Oyunda çok gözüm vardı çıktığından beri ama inceleme bekliyordum. Grid 2 almam ama giulietta alabilirim 🙂
Customize olayının sıfır olması almamam için yeterli. Grafiklere denecek bir şey yok ama özelleştirme olmaması almamam için yeter sebep. Dirt 3'ten çok çok bir farkını göremedim oynanış olarak da. Hatta hasar modellemesinde Dirt 3 daha iyi diyebilirim.
Yine de canım çekti. Need for speed underground 2'yi tekrar oynayasım geldi bilmemkaçıncı kez. Onun kadar custom/upgrade imkanı olan oyun görmedim. Turbo markasına kadar seçebiliyorduk, vites oranlarıyla oynayıp dyno'da test edebiliyorduk. Görsel eklentiler ise deniz derya idi...
Emre hocam ve Can kardeşime tekrar teşekkür ederim. Can, "drift" diyorum 😉
Bu oyunda o tip detaylar o kadar az ki, araba meraklısı kişiler daha araba seçme ekranında vazgeçebilir oynamaktan. Eğer Grid serisinin ilk oyununun itibarı olmasaydı çoğu kişi yarışa başlamadan oyunu bırakırdı. Arabaların özellikleri bar grafik olarak gösteriliyor. Gücü, hızı filan sayısal olarak gösterilmemiş. Modifikasyona izin verilmediği gibi ince ayara da izin verilmiyor. Tüm arabaları aldığımız haliyle kullanıyoruz.
Yine de yarışa başlayınca çok keyif veriyor. NFS serisindeki frene basmadan viraj dönme olayı bu oyunda mümkün değil. Dikkatli gitmek lazım. Çevresel şartlar, hatta asfalt kalitesi bile sürüşü etkiliyor. Yarış oyunu seven herkesin bir şans vermesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten PC'de daha iyi bir alternatifimiz yok şu an. 🙂
oyunu gömmek gibi olmasin ama tablette-telefonda oynadigim RealRacing3'te bile daha fazla teknik detay var yahu. kisitli da olsa upgrade imkani da var ustelik.
yok yok, ben bu gece nfs-ug2 kurayim, gaza geldim 🙂
Çok uzun olunca da dinleyiciler sıkılıyor, bir de herkes tek seferde 2 saate yakın gündem dinleyemiyor. Aralıkları azaltıp daha sık ama daha kısa yapmak en mantıklı çözüm şu anda. Bakıp göreceğiz, duruma göre ayarlayacağız. 🙂
Emre;
Dizüstü marka ve model ?
Şu arkadaş:
http://teknoseyir.com/20070/asus-g73sw-dizustu-oyun-sistemi-testte/
Yalnız video boyunca kucağımda durdu ya, kucakta oyun oynamak harbiden sıkıntı vericiymiş. Çocuğum olmazsa sebebi Macid'in laptopudur. Fırın gibi mübarek, oyun sırasında cidden ısınıyor.
Ben de diyorum oyun en iyi dirseğinize kadar koyabileceğiniz bir masada oynanır diye ama benim de arkadaşlarım var aksini düşünen 🙂 Masa gibi yar olmaz bi oyuncu için 😀
UFC
ben bu oyunun 1.sini oynamıştım ve 1-2 saat oynayıp silip cd sinide kırıp atmıştım. kendi kendine catchup yapan oyunlardan nefret ederim. sen bir taşa çarparsın göbeğin çatlar tekrar yakalamak için ama yapay zekada öyle bir sorun yok adete görünmeyen bir lastik bağlanmış sen nekadar fark atarsan at hep ensendeler. yok öyle birşey. bence grid 2 , grid1 gibiyse komple cacık. vaktinize yazık. bir ara onu korsandan indirir dener bakarım parama yazık olmasın vereceğim 3 kuruşa....
Oyunda o şekilde catchup yok. Uzun yarışlarda 15-20 saniye fark atmak bile mümkün. Benzer şekilde fark yemek de mümkün, o konuda gerçekçi yani oyun.
UFC
ozaman akşam ilk iş deneyeyim oyunu. açıklayıcı cevabınız için teşekkürler 🙂
yanlız şöyle bişey var her oyunun bir favorisi varrki ona ne yaparsanız yapın etkilenmiyor ve kesin ilk ikide bitiriyor. yani sen ne kadar hızlı olursan ol o hep arkanda. sen kaza yapıp arkaya düştünmü yandın. asla onu yakalayamıyorsun. digerleri için böyle degil tabi. eger iyi bir yarışçıysan genelde ilk 3 le yarışırsın.
O da bu türün "bölüm sonu canavarı" 🙂
emir
oyun gercekten cok guzel bır oyun grafıkler olsun detaylar olsun fakat oyunda araba kontrol etmek cok zor buda bence oyunu bnm gozumde gotu kılıyo...
İncelemeyi beğendim ama oyunu beğenmedim. Zaten yarış oyunlarına para vermekten yana değildim.. Bu da bahanesi oldu
sezer sevinçler
vallahi benim için güzel bir oyun ve ilkinden çok daha iyi araba hisiyatı var gerçek hayattakine yakın bir kopma hissi alıyorum kolay gelsin
Sanırım bahsettiğiniz Türk karakter NFS: Shift'teydi. Ayrıca debriyaj konusuna değinmişsiniz, ben oyunu Logitech G25'te manuel h-vites ve debriyaj ile oynuyorum ve hiçbir ekstra ayara gerek kalmıyor.
1. oyunu sırf demolation ve drift için oynuyorum, arada lemans açıyorum, şimdi benim anlamadığım; 1 de araçların traction control vb ayarlarını kapatabiliyordun, 2 de buda mı kapatılmıyor?
İncelemede drift bölümünü de göstermenizi beklerdim (gerçek drift), 1 de ben bütün kontrolleri kapatıyorum ve bu sayede inanılmaz gerçekçi drift yapıyorum. Sanırım 2 de kokpit kamerası da yok ve sırf bu sebep benim oyunu ''satın'' almamam için yeterli.
Yorumlardan gördüğüm kadarı ile bu camia da 2 ye ayrılmış, kolay/gerçekçi oynanım, ben nfs serilerinden ''pro street'' rally oyunlarından ''colin mcrae'' diğer olarak ve en başı tutan ''grid 1'', bunlar diğer oyunlara nazaran benim için en gerçekçi tepkileri sunan oyunlardır.
Saçma hızlarda virajlar almak
Araç 100 ile giderken sanki 200 ile gidiyormuşsun gibi araç/yol ilişkisi
Olur olmadık nos kullanımları ve bunun araç ve yol ile ilişkisi
Direksiyon/gaz/fren/el freni yapaylığı, bunlar bana uygun değil, bu isteklerimi grid 1 karşılıyor, 2 de bu isteklerime cevap veriyor ise yola devam 🙂
Mustafa
Online kısmına değinilmemesi dışında güzel bir inceleme.
esat
bi ara sohbet hiç bitmeyecek sandım.
grid 1 oynayan biri olarak bu oyun 5 para etmez.
Araba ile ilgili oyunları bu ikilinin incelemesi iyi olmuş, mümkünse hep böyle olsun.
İnceleme çok güzeldi. Tüm yarış oyunu incelemeleri, bundan sonra otoseyir ekibinden gelsin bence. Simülasyon olmayan bir oyunun incelemesi bile 35dak sürdüğüne göre, yakında çıkacak olan grand tourismo 6 nın incelemesi için en az 6 saat cepte diye umut ediyorum. Rekorlar kitabı temsilcisi de izlemeli ayrıca...
Heyecanla bekliyoruz.
ekin
sondaki playstore reklam kısmında canın tepkileri süper.
"72 tl aa çok iyi :D"
Test Drive Unlimited 2 hala en iyi yarış oyunu. Asıl detay onda bir denemenizi tavsiye ederim. Grid 1 i çok beğenmiştim ama 2 çok pahalı şuan için biraz ucuzlasın o zaman alırız 🙂
jeez
+1214131241241231
Barış
Güzel inceleme olmuş. Teşekkürler.
bekooo
hocam çok açık yüreklilikle ile söylüyorum çok başarısız bir inceleme olmuş.
kokpit kamerasının olmamasının konuşulmaması, multiplayer özelliğinin es geçilmesi, arabaların modellerinin gösterilmemesi, kaç kamera açısı var gösterilmemesi gibi eksiklikler çok gözüme çarptı.
ben oyunu bitirdim buarada. saygılar sevgiler.
2013 yılında üretilmiş bir yarış oyununda arabaya ayar çekememek çok saçma. Yarış oyunu yapan firmalar son yıllarda birbirinden saçma işler yapıyorlar valla. 2000 yılında yapılmış Need For Speed: Porsche Unleashed gibi bir oyun yapılamadı hala. 🙂
Konu ile alakasız ama bence Can bey artık fazla zayıflamış bir halde. Bu kadarı da sağlıksız görünüyor. Yeter artık daha zayıflamasın derim ben.
Kerim
Merhaba,
Can mail adresini yazarmisin acaba?
Zayiflama ile ilgili bir sorum olacak.
Gökhan
NFS Underground 'a devam 😀
dün gece seyrederken uyuya kalmışım, bu sabah kaldığım yerden devam. çok fazla teknik anlatmışsınız, yani arcade bir oyun için fazla teknik geldi bana. bu şekilde anlatmak istiyorsanız forza motorsport yada gran turismo incelerseniz çok mükemmel olacaktır.
İnceleme için teşekkürler,çok keyifli olmuş
Ps3 versiyonunda Splitscreen seçeneği var güzel bir ofis içi turnuva bekliorez.
Anıl
Chet İsmet Need for Speed Shift'teymiş 🙂
http://forum.donanimhaber.com/m_34792392/tm.htm
Merhaba iyi inceleme olmuş sizden ricam birde yarış oyunlarını anlatırken mutlaka direksiyon va mı? yok mu? nasıl oynanabiliyor mu?.. her direksiyon ayarı otomatik yüklü mü falan diye bilgileri de vermeniz çok önemli bence çünkü ya klavye ile yada direksiyonla oynayacaksınız. bende DRIVING FORCE GT direksiyon var nfs most wanted 2 aldım. direksiyon var ama hiç bir ayarı yüklü değildi. biiir sürü atama yapmanız gerekiyor sinirden oyunu hala oynamadım. böyle saçmalıklar var mı mesela
Berk erkan
Abi harikasınız hayranınızım video olssunda nasıl olduğu önemli değil murat abi favorim
sdadsd
3 kişilik nası oynıycaz kolu tanımıyor
aradığınız özellikler midnight club: Los angeles adlı oyunda mümkün . konsol sahibiyseniz almanızı öneririm bu oyunu.
Oğuzhan
Macid abi logitech g27 ile nfs shift 2 yi inceleseniz lütfen...
Ziyaretçi
Test drive unlimited incelerseniz memnun olurum :).Teşekür ederim
okan
yaa grid 2de oyun konsolu olurmu
Ziyaretçi
Bu oyun online olarak steam üstünde mi yoksa non steam olarak mı oynanıyor.
Ayrıca steam üstünde bin tane pack paketi var oyunu nerden ve full olarak pc için almalıyım.40 tl ye de var 102 tl ye de arada bir sürü fiyat etiketi de mevcut..Hangisi ?
Audiye biraz torpil geçmişler gibi geliyor. Driving Force GT kullanıyorum. Audilerin virajlarda spin atması diğer tüm denk hızdaki arabalara göre çok daha zor. Özellikle BMW ve Mercedes modellerine göre aşırı sağlam yol tutuş var.