Paylaş Paylaş

GRID 2 İncelemesi

En sevilen yarış oyunlarından GRID, ikinci oyunuyla TeknoSeyir'de. Ama bu defa oyunu OtoSeyir ekibi inceliyor.

Oyunun eksik yanlarından olan kokpit görünümünü isteyenler, yayınlanmış modları kullanabilirler.

 

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Erdem

    Kararsiz kaldigim bi oyundu... Bakalim bakalim

  • Ziyaretçi

    geldi en sonunda bir video 😀

  • Onur Şirin @onursirin_1

    bu sitenin bende manevi yeri çok büyük bunalımda olduğumda veya canım sıkkın olduğunda hemen bu sitede video izliyorum.psikolojik hap niyetine izlenen site :))

  • Çağatay @backflip

    Sırf bu oyun yüzünden yeni ekran kartı alıyorum bu hafta 😀 birincisini yıllardır oynarım, efsane bir oyun ve hala daha birçok oyundan daha başarılıdır, ikincisi epey bir gecikme ile çıktı, inşallah birincisi kadar başarılıdır...

  • ceceli

    ismet abi nfs shift'teydi 🙂

  • emre

    yaw oyunları düzgün bir masa üstü pc ile oynasıanız ince bi masa koyun tv monitörüne dik bi ekran bi mouse klavye , tv monitörü duvara daha yükseğe monte edebilirsiniz bi şekide ayarlarsınız kamera açılarını ,ayıp oluyor oyunları laptop grafikleri ile tanıtıyorsunuz tekno küp bile iyidir bundan

  • Ziyaretçi

    Video 10:20 de başlıyor

  • Ziyaretçi

    Oyunun ne olduğunu amacını hikayesini oynanış ve grafik detaylarıyla ilgili konuşsanız daha iyi olur direk bi yarışa girip ''Gündüz olsun etrafı seyredelim'' diyip bizleri düşünmeyerek oyunu anlatmayıp kendi kendine oynıyan bir kitle olmanız beni üzdü.

  • Erdem Ç. @rockerdem

    İnceleme için teşekkürler.

    Oyunda çok gözüm vardı çıktığından beri ama inceleme bekliyordum. Grid 2 almam ama giulietta alabilirim 🙂

    Customize olayının sıfır olması almamam için yeterli. Grafiklere denecek bir şey yok ama özelleştirme olmaması almamam için yeter sebep. Dirt 3'ten çok çok bir farkını göremedim oynanış olarak da. Hatta hasar modellemesinde Dirt 3 daha iyi diyebilirim.

    Yine de canım çekti. Need for speed underground 2'yi tekrar oynayasım geldi bilmemkaçıncı kez. Onun kadar custom/upgrade imkanı olan oyun görmedim. Turbo markasına kadar seçebiliyorduk, vites oranlarıyla oynayıp dyno'da test edebiliyorduk. Görsel eklentiler ise deniz derya idi...

    Emre hocam ve Can kardeşime tekrar teşekkür ederim. Can, "drift" diyorum 😉

    • lawnmower @lawnmower

      Bu oyunda o tip detaylar o kadar az ki, araba meraklısı kişiler daha araba seçme ekranında vazgeçebilir oynamaktan. Eğer Grid serisinin ilk oyununun itibarı olmasaydı çoğu kişi yarışa başlamadan oyunu bırakırdı. Arabaların özellikleri bar grafik olarak gösteriliyor. Gücü, hızı filan sayısal olarak gösterilmemiş. Modifikasyona izin verilmediği gibi ince ayara da izin verilmiyor. Tüm arabaları aldığımız haliyle kullanıyoruz.

      Yine de yarışa başlayınca çok keyif veriyor. NFS serisindeki frene basmadan viraj dönme olayı bu oyunda mümkün değil. Dikkatli gitmek lazım. Çevresel şartlar, hatta asfalt kalitesi bile sürüşü etkiliyor. Yarış oyunu seven herkesin bir şans vermesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten PC'de daha iyi bir alternatifimiz yok şu an. 🙂

    • Erdem Ç. @rockerdem

      oyunu gömmek gibi olmasin ama tablette-telefonda oynadigim RealRacing3'te bile daha fazla teknik detay var yahu. kisitli da olsa upgrade imkani da var ustelik.

      yok yok, ben bu gece nfs-ug2 kurayim, gaza geldim 🙂

  • lawnmower @lawnmower

    Çok uzun olunca da dinleyiciler sıkılıyor, bir de herkes tek seferde 2 saate yakın gündem dinleyemiyor. Aralıkları azaltıp daha sık ama daha kısa yapmak en mantıklı çözüm şu anda. Bakıp göreceğiz, duruma göre ayarlayacağız. 🙂

  • Levent @leventyurt

    Emre;
    Dizüstü marka ve model ?

  • UFC

    ben bu oyunun 1.sini oynamıştım ve 1-2 saat oynayıp silip cd sinide kırıp atmıştım. kendi kendine catchup yapan oyunlardan nefret ederim. sen bir taşa çarparsın göbeğin çatlar tekrar yakalamak için ama yapay zekada öyle bir sorun yok adete görünmeyen bir lastik bağlanmış sen nekadar fark atarsan at hep ensendeler. yok öyle birşey. bence grid 2 , grid1 gibiyse komple cacık. vaktinize yazık. bir ara onu korsandan indirir dener bakarım parama yazık olmasın vereceğim 3 kuruşa....

  • emir

    oyun gercekten cok guzel bır oyun grafıkler olsun detaylar olsun fakat oyunda araba kontrol etmek cok zor buda bence oyunu bnm gozumde gotu kılıyo...

  • Mr. Paramedik @mr-paramedik

    İncelemeyi beğendim ama oyunu beğenmedim. Zaten yarış oyunlarına para vermekten yana değildim.. Bu da bahanesi oldu

  • sezer sevinçler

    vallahi benim için güzel bir oyun ve ilkinden çok daha iyi araba hisiyatı var gerçek hayattakine yakın bir kopma hissi alıyorum kolay gelsin

  • Rotten Pizza @pizza

    Sanırım bahsettiğiniz Türk karakter NFS: Shift'teydi. Ayrıca debriyaj konusuna değinmişsiniz, ben oyunu Logitech G25'te manuel h-vites ve debriyaj ile oynuyorum ve hiçbir ekstra ayara gerek kalmıyor.

  • Çağatay @backflip

    1. oyunu sırf demolation ve drift için oynuyorum, arada lemans açıyorum, şimdi benim anlamadığım; 1 de araçların traction control vb ayarlarını kapatabiliyordun, 2 de buda mı kapatılmıyor?

    İncelemede drift bölümünü de göstermenizi beklerdim (gerçek drift), 1 de ben bütün kontrolleri kapatıyorum ve bu sayede inanılmaz gerçekçi drift yapıyorum. Sanırım 2 de kokpit kamerası da yok ve sırf bu sebep benim oyunu ''satın'' almamam için yeterli.

    Yorumlardan gördüğüm kadarı ile bu camia da 2 ye ayrılmış, kolay/gerçekçi oynanım, ben nfs serilerinden ''pro street'' rally oyunlarından ''colin mcrae'' diğer olarak ve en başı tutan ''grid 1'', bunlar diğer oyunlara nazaran benim için en gerçekçi tepkileri sunan oyunlardır.

    Saçma hızlarda virajlar almak
    Araç 100 ile giderken sanki 200 ile gidiyormuşsun gibi araç/yol ilişkisi
    Olur olmadık nos kullanımları ve bunun araç ve yol ile ilişkisi
    Direksiyon/gaz/fren/el freni yapaylığı, bunlar bana uygun değil, bu isteklerimi grid 1 karşılıyor, 2 de bu isteklerime cevap veriyor ise yola devam 🙂

  • Mustafa

    Online kısmına değinilmemesi dışında güzel bir inceleme.

  • esat

    bi ara sohbet hiç bitmeyecek sandım.

  • ozan @ozancn

    grid 1 oynayan biri olarak bu oyun 5 para etmez.

  • CaptainCombo @captaincombo

    Araba ile ilgili oyunları bu ikilinin incelemesi iyi olmuş, mümkünse hep böyle olsun.

  • ismail ozan izci @asaltek

    İnceleme çok güzeldi. Tüm yarış oyunu incelemeleri, bundan sonra otoseyir ekibinden gelsin bence. Simülasyon olmayan bir oyunun incelemesi bile 35dak sürdüğüne göre, yakında çıkacak olan grand tourismo 6 nın incelemesi için en az 6 saat cepte diye umut ediyorum. Rekorlar kitabı temsilcisi de izlemeli ayrıca...
    Heyecanla bekliyoruz.

  • ekin

    sondaki playstore reklam kısmında canın tepkileri süper.
    "72 tl aa çok iyi :D"

  • Oguz Ceylan @oguz-ceylan

    Test Drive Unlimited 2 hala en iyi yarış oyunu. Asıl detay onda bir denemenizi tavsiye ederim. Grid 1 i çok beğenmiştim ama 2 çok pahalı şuan için biraz ucuzlasın o zaman alırız 🙂

  • Barış

    Güzel inceleme olmuş. Teşekkürler.

  • bekooo

    hocam çok açık yüreklilikle ile söylüyorum çok başarısız bir inceleme olmuş.
    kokpit kamerasının olmamasının konuşulmaması, multiplayer özelliğinin es geçilmesi, arabaların modellerinin gösterilmemesi, kaç kamera açısı var gösterilmemesi gibi eksiklikler çok gözüme çarptı.

    ben oyunu bitirdim buarada. saygılar sevgiler.

  • Emre K @emre-k

    2013 yılında üretilmiş bir yarış oyununda arabaya ayar çekememek çok saçma. Yarış oyunu yapan firmalar son yıllarda birbirinden saçma işler yapıyorlar valla. 2000 yılında yapılmış Need For Speed: Porsche Unleashed gibi bir oyun yapılamadı hala. 🙂

    Konu ile alakasız ama bence Can bey artık fazla zayıflamış bir halde. Bu kadarı da sağlıksız görünüyor. Yeter artık daha zayıflamasın derim ben.

  • Gökhan

    NFS Underground 'a devam 😀

  • Burcin Cerci @noonelivesforever

    dün gece seyrederken uyuya kalmışım, bu sabah kaldığım yerden devam. çok fazla teknik anlatmışsınız, yani arcade bir oyun için fazla teknik geldi bana. bu şekilde anlatmak istiyorsanız forza motorsport yada gran turismo incelerseniz çok mükemmel olacaktır.

  • hakanceken @hakanceken

    İnceleme için teşekkürler,çok keyifli olmuş

  • serhat oden @serhatoden

    Ps3 versiyonunda Splitscreen seçeneği var güzel bir ofis içi turnuva bekliorez.

  • Anıl

    Chet İsmet Need for Speed Shift'teymiş 🙂

    http://forum.donanimhaber.com/m_34792392/tm.htm

  • apamurat @apamurat

    Merhaba iyi inceleme olmuş sizden ricam birde yarış oyunlarını anlatırken mutlaka direksiyon va mı? yok mu? nasıl oynanabiliyor mu?.. her direksiyon ayarı otomatik yüklü mü falan diye bilgileri de vermeniz çok önemli bence çünkü ya klavye ile yada direksiyonla oynayacaksınız. bende DRIVING FORCE GT direksiyon var nfs most wanted 2 aldım. direksiyon var ama hiç bir ayarı yüklü değildi. biiir sürü atama yapmanız gerekiyor sinirden oyunu hala oynamadım. böyle saçmalıklar var mı mesela

  • Berk erkan

    Abi harikasınız hayranınızım video olssunda nasıl olduğu önemli değil murat abi favorim

  • sdadsd

    3 kişilik nası oynıycaz kolu tanımıyor

  • Thunder-EkmekTV @thunder-ekmektv

    aradığınız özellikler midnight club: Los angeles adlı oyunda mümkün . konsol sahibiyseniz almanızı öneririm bu oyunu.

  • Oğuzhan

    Macid abi logitech g27 ile nfs shift 2 yi inceleseniz lütfen...

  • Ziyaretçi

    Test drive unlimited incelerseniz memnun olurum :).Teşekür ederim

  • okan

    yaa grid 2de oyun konsolu olurmu

  • Ziyaretçi

    Bu oyun online olarak steam üstünde mi yoksa non steam olarak mı oynanıyor.
    Ayrıca steam üstünde bin tane pack paketi var oyunu nerden ve full olarak pc için almalıyım.40 tl ye de var 102 tl ye de arada bir sürü fiyat etiketi de mevcut..Hangisi ?

  • Sismanadam @sismanadam

    Audiye biraz torpil geçmişler gibi geliyor. Driving Force GT kullanıyorum. Audilerin virajlarda spin atması diğer tüm denk hızdaki arabalara göre çok daha zor. Özellikle BMW ve Mercedes modellerine göre aşırı sağlam yol tutuş var.