Raspberry Pi sipariş vereceğim yanına birde 3,5inc monitör alacağım bunu monitöre bağlamak için ek bir aparat yada kablo gerekli mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar merhaba bende hd7870 ekran kartı var ben bunu çift ekran kartı yapıp yanına birde gtx 760 takmak istiyorum sizce nasıl olur?Çift ekran kartının avantaj ve dezavantajları nelerdir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Steam çevrimdışı modu berbat bir sistem bence şehir dışına çıkacaktım internet olmayacağı için Steam da indirmediğim oyun kalmadı.Neyse şehirden çıktım hadi bi oyun açayım dedim ,yaklaşık 20 oyuna girmeye çalıştım ve hepsinde "Bu oyun çevrimdışı modda çalışamaz"hatasını aldım.Şunda Steam de olan oyunlarımı korsan olarak indirdim sorunsuz oynuyorum verdiğim paraya pişmanmı olsam bilemedim 😀 Bunun bir çözümü var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sizce Nintendo yeni çıkacak ürünleri ile Türkiye'ye geri dönecek mi?Bildiğim kadarıyla Nintendo ,Türkiye'den sert Japon kuralları nedeni ile çekilmişti.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 9

Arkadaşlar uzun zamandır merak ettiğim bir şey var bende sizlere sorarak merakımı gidermek istiyorum.Bu ekran kartlarında 64 bit,128 bit,256 bit bu bit denen olay tam olarak ne işe yarıyor?İşlemci çekirdeğiyle bir alakası var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 20
  • Gökhan @gokhann_

    Dikkat ettiysen ne kadar bit çoksa o kadar yüksek fiyat.

  • 4ever @joe

    bitten önce her şey bellek ve çekirdek hızına bakar. eger bu degerler dusukse bitin yuksek olmasının bı anlamı yok. elimde 4870 256bit ekran kartı var. ama günümüzün oyunlarını low ve medıumda anca acıyorum. Misal gtx750ti da 128 bit kart ama performansı canavar gibi. tam orneği soyle verebılırım.cpu ve bellek hızları elımızdekı mal olsun. bit değeri malı goturecegımız yol olsun. varacagımız yer ise depomuz (İşlemcimiz) olsun. malı rahat bır sekılde ne kadar hızlı bır sekılde goturecegın onemlıdır 3 tır malı 3 şerit yolan cok rahat goturebılırsın.3tırlık malı tek serıde sokarsan bu sefer cok yavas ısler sıstem. bu nedenle kı yuksek kartların yuksek bellek ve cekırdek guclerını cpuya aktarmak ıcın yuksek bıt degerlerı onemlıdır. benim kart gibi tek tır lık malı 3 serıde soksan ne fayda. ya da yine 3 tır ı 3 serıt yoldan ama kucuk depoya (işlemci) koyarsan bu sefer sıgmaz yani darbogaz olur. Umarım anlatabıldım :))) @techi

  • Gökhan Kabacaoğlu @gkabacaoglu

    Bitrate GPU'nun bir döngüde RAM'le arasında gerçekleşebilecek veri akışının büyüklüğünü belirler. Ekran kartı alırken saat hızı ve bitrate'i bir arada göz önünde bulundurman gerek. İkisi de performansı doğrudan etkiler.

  • Merih @merih

    Veriyolu genişliğinde bit değeri önemlidir, fiyatı ucuz diye 128bit kart almayın derim. GPU-bellek hızlarına sonradan hızaşırtma yapılabiliyor ama bit değeri sabit sonuçta..

Bi deneyim dedim ama denemez olaydım.....

BeğenFavori PaylaşYorum yap