Bende wii u alıcam derken ps4 aldım hiç bu kadar pişman olmamıştım.
Cidden güzel bir şey ama bunu Ankara'nın ve İstanbulun göbeğinde hayal edemiyorum....
Biz sana yanlış bilgi vermiyelim bi bak şu siteden: http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Aslında bu büyülenme kişiden kişiye inanılmaz farklılık gösteriyor,Örneğin:Bende hiç bir zaman Playstation'dan hoşlanmadım.
Teşekkür ederim nedense şuanda 512 bit ekran kartı almak istedim ancak fiyatları görmeseydim daha iyiydi.
Azınlık da olan insanlar,A'sından, B'sine kadar inceliyor bir bilgisayar alırken.Çoğunluk insanlar ise işlemci iyi olsun gerisi berbat olsun mantığında.
Sitenin üstünde bir reklam vardı isminizi yazın diyordu bende yazayım dedim amabiraz garip yazdım olay bu
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Malesef bunu yapmam zor anakart tek ekran kartı destekliyor bende dedim bari Raspberry Pi alayım birazdan siparişi vereceğim.