Arkadaşlar uzun süredir Nintendo 3DS kullanıyorum cihazımda sahte şarj cihazı kullandım 2 ay kadar sonra şarj olmamaya başladı şarj cihazı değiştirdim 1 ay sonra tekrar bozuldu.Adaptörün verdiği elektrikle cihazın istediği elektrik uymuyor.Cihazım yanmış olabilir mi?Yandıysa ne kadara tamir ederler yada tamir ederler mi?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mario super bros 2 oyununu Nintendo sağolsun bedava verdi baya saatlerimi ayırdım gerçekten çok eğlenceli ama ben daha çok Pokemon oynuyorum hatta 1 hafta önce Pokemon aldım daha oynayamadan cihaz gitti 🙁
Ben daha yeniyim ama ne konusunda uyardı?
Tahminimce cihaz artık yandı iş işten geçti keşke baştan düşünseydim.
Umarım öyledir ben bi Teknosaya götüreyim
Bataryası bozulmuş olabilir.