Arkadaşlar uzun süredir Nintendo 3DS kullanıyorum cihazımda sahte şarj cihazı kullandım 2 ay kadar sonra şarj olmamaya başladı şarj cihazı değiştirdim 1 ay sonra tekrar bozuldu.Adaptörün verdiği elektrikle cihazın istediği elektrik uymuyor.Cihazım yanmış olabilir mi?Yandıysa ne kadara tamir ederler yada tamir ederler mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap