TechI @techi 07 Temmuz 2014 - 22:35 Bi deneyim dedim ama denemez olaydım..... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 5 TechI @techi Sitenin üstünde bir reklam vardı isminizi yazın diyordu bende yazayım dedim amabiraz garip yazdım olay bu 07 Temmuz 2014 - 22:37 Yanıtla Beğen TechI @techi Aynen işte fareyle yaptım,faremi çok severdim,artık yüzüne bakamıyorum 🙁 07 Temmuz 2014 - 22:39 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm O reklam bizden değil yalnız malware olmasın 🙂 07 Temmuz 2014 - 22:41 Yanıtla Beğen 8 TechI @techi Virüsü yemişim desene :(((( 07 Temmuz 2014 - 22:42 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Hem de fena. 08 Temmuz 2014 - 11:14 Yanıtla Beğen 1 İptal
Sitenin üstünde bir reklam vardı isminizi yazın diyordu bende yazayım dedim amabiraz garip yazdım olay bu
Aynen işte fareyle yaptım,faremi çok severdim,artık yüzüne bakamıyorum 🙁
O reklam bizden değil yalnız malware olmasın 🙂
Virüsü yemişim desene :((((
Hem de fena.