#steam bu ay cüzdanıma girmeyi başardı önce ETS2 şimdi de Batman: Arkham Origins. Alıştırmaz umarım 😀
#İnbox 4 davetiye daha vermiş isteyene gönderilir.
#10Kasım Özlemle anıyoruz.
Ne oldu ya bu haftalık gündeme? Güme mi gitti? #TeknoSeyir #haftalıkgündem
Bu sabah iitbariyle #Googleİnbox'a geçiş yaptım ayrıntılı kurcalama fırsatım olmadı ama ilerleyen günlerde göreceğiz bu davetiye yaygarasına değip değmeyeceğini 🙂 Elimde 2 tane davetiye kaldı mail adresini ulaştıran ilk 2 arkadaşa* davetiye gönderebilirim.
*Edit: Gönderildi @hidiraykut ve @mskasal
Her İnbox davetiyesi alıp hesabını aktive eden kullanıcı malesef davetiye gönderemiyor. Google etkileşim sayımıza, günlük gelen giden posta sayımıza göre mi yoksa keyfi mi karar veriyor buna? En başında bu işin davetiye usulü olması da enteresan 🙂 #googleinbox #İnboxDavetiye
İnbox davetiyesi isteyen arkadaşlar için şöyle bir durum var. Yazıyı okuduktan sonra 2. davetiye isteğimi attım İnbox'a. Şaşırtıcı şekilde davetiye bir kaç saat sonra düştü mailime. İlk isteğim 30 Ekim'de olmuştu belki de tesadüf oldu ikinci isteğin peşine davetiye göndermeleri 🙂 #googleinbox http://www.theverge.com/2014/11/5/7163829/google-giving-inbox-invites-to-everyone-for-one-hour
Google's already sent out a whole ton of Inbox invites, but now it's giving everyone a chance to try out its new vision of an email app. Between 6PM and 7PM ET today (3PM and 4PM PT), Google will...
Bi bu eksikti şimdi tam oldu 🙂 #Apple #AppleSim
serkan becerebılırsen bf4 5$ (for usa)
http://www.gamestop.com/pc/games/battlefield-4/108897
nasıl olcak bu
ıste ben beceremedım :d
multiplayerda bir sorun çıkarmı acaba, vpn ile alsam
Amerika vpn açın hesabı açarken amerika da posta kodu kullanın alırsınız ben öyle amazon dan çok oyun aldım
amazon sıkıntı deyıl ama burda kredı kartını anlıyor kabul etmıyor
paypal seçeneği yokmu ahmet
var ama adres tr oldugu ıcın oda olmadı
multiplayerda sorun olmaz diyorsan, birde ben deneyeyim almayı paypal ile
yorum yapamam cunku daha once buradan alısverısım yok
Bakayım geniş zamanda, tabi indirim kalırsa ozamana 😀
Ben hala direniyorum
gta4 düşermi yoksa alayım 12.tl