Apple SİM için zannedersem öncelikle gsm şirketlerinin destek vermesi gerekiyor daha çok yeni olduğu ve Amerika'da yeni yaygınlaştığı göze alınırsa TR'de görmek için uzun süre bekleriz tıpkı Apple Pay gibi 🙂 Gördüğünüz stickerlar çalışanların kullandığı 3G modem tercihi ile alakalıdır muhtemelen.
Apple bu gsm firmalarını tek sime toplama fikrini bu senenin başlarında patent altına almıştı ama acelesi var belli ki 🙂 Karttan ziyade yine yazılımsal bir boyut var ama ilerki zamanlarda ya sim kart(donanım olarak) cihazda gömülü gelecek ya da görünen o ki dışardan Apple Sim sahibi olmak gerekecek. Bu işin bize faturası nedir ayrı bir konu 🙂 Ülkemizde Avea-TRcell-Vodafone olaya nasıl bakıyor o da önemli.
Apple SİM için zannedersem öncelikle gsm şirketlerinin destek vermesi gerekiyor daha çok yeni olduğu ve Amerika'da yeni yaygınlaştığı göze alınırsa TR'de görmek için uzun süre bekleriz tıpkı Apple Pay gibi 🙂 Gördüğünüz stickerlar çalışanların kullandığı 3G modem tercihi ile alakalıdır muhtemelen.
Sim Card olayi kalkacakti hani yazilimsal olacak deniliyordu 🙂
LTE iPhone'larda yok.
Apple bu gsm firmalarını tek sime toplama fikrini bu senenin başlarında patent altına almıştı ama acelesi var belli ki 🙂 Karttan ziyade yine yazılımsal bir boyut var ama ilerki zamanlarda ya sim kart(donanım olarak) cihazda gömülü gelecek ya da görünen o ki dışardan Apple Sim sahibi olmak gerekecek. Bu işin bize faturası nedir ayrı bir konu 🙂 Ülkemizde Avea-TRcell-Vodafone olaya nasıl bakıyor o da önemli.