Beyler batıda sebze meyve çok pahalıymış 😀
https://eksisozluk.com/biberin-kilosunun-13-tl-olmasi--5313035?a=popular
Beyler batıda sebze meyve çok pahalıymış 😀
https://eksisozluk.com/biberin-kilosunun-13-tl-olmasi--5313035?a=popular
😀 👍
Türkiye'nin özeti ahahahaha 😀 Para için her yerinizi kapar her yerinizi açarsınız siz
http://odatv.com/vid_video.php?id=8ED69
Beceremiyorsan bırak gardaşım diyen çıkmayacak mı?
Şu sitede şu yorumu yapabilen birisi nasıl barınabiliyor. Ergenlik çağında kardeşiniz, kızınız varsa bakın bu tipleri iyi tanıyın uzak tutun talip olabilirler zira mideleri çok geniş. Yaptığı yorumun ekran görüntüsü linkte mevcut @gamsizm http://i.hizliresim.com/r6J131.jpg
Ekleme: Yorumun sahibi @wise nickli vatandaştır.
Star Wars hakkında sert bir yazı. Bu yazıdan sonra Darth Vader'ın askerleriyiz diye sokaklara akabiliriz.
@distance [email protected]
Türkiye'de çiftçilerin kendi tohumlarını kullanması yasak. Devlet'in İsrail'den ithal ettiği genetiği değiştirilmiş tek seferlik ürün veren tohumları satın alıp kullanıyorlar. Bu yüzden en iyi olmamız gereken alanda çok zorluklar çekiyoruz. Fındığın vatanında kilosunu 60-70 küsür liralara alıyoruz. Güya çiftçiye destek var...
Ve bundan para kazanan aracılar maalesef üreten kazanmıyor.3te1i üretene 3te2si diğerlerine gidiyor.
Üretip kendisi satabilen para kazanıyor. Diğerleri yaptığı hamallıkla kalıyor.
herşey mevsiminde.