Beyler cs go aldım anca bana oyun bul diyince bişeler buluyo hem şöyle güzel server list bilen varmı bide rekabetçiye nasıl giricez şu 5'e 5 olan onun için aldım zaten

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Beyler sizi üzmek istemem ama Sofia'da son durum bu : ))

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 21

arkadaşlar şirketimizi kapattık evdede bunları buldum bunlar tam olarak nedir mikrofon ve ses kayıtla ilgili şeyler olduğunu az çok anlıyorum tabiki ? satsam hepsini kaç para eder ? yada ileride benim çok işime yarar mı ? @gamsizm @hkellecioglu @leventp

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#E32014denBeklentilerim Çok büyük beklentilerim yok açıkcası aslında önümüzdeki senenin daha hareketli olacağına inananlardanım Half Life 3 her sene olduğu gibi bekleniyor ama ben çok somut bir şey beklemiyorum öngörüm 2015 son çeyreğinden önce çıkmayacağı yönünde.
Resident Evil'ı artık çok da bekleyen yoktur diye düşünüyorum kızmasın fanları ama çok alternatifi çıktı bu saatten sonra geçmiş oyunlarındaki bağlarını kullanmayacaksa hiç çıkmasın daha iyi Rockstar'dan yeni bir oyun gelebilir ama oda zor daha hali hazırda GTA 5'i pc'ye bile çıkarmayan bir firma o yüzden o konudada çok büyük beklentilerim yok zaten daha önce duyurulan ve çoğu ertelenen oyunlardan bol bol kesitler göreceğiz.Spor tarafına gelirsekte yine Fifa ve 2K başı çekecektir ufak tefek yeniliklerle kazanan 11'i değiştirmezler.Son olarak Ps3'de de hikaye odaklı güzel oyunlar konsolun 4. senesinden sonra gelmeye başlamıştı o yüzden hikaye odaklı yerine firmalar risk almayıp bol aksiyonlu yapımlara yönelecekler gibi geliyor hatta yeni bir Uncharted duyururlarsa bu çizgide bir yapım bekliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Levent abinin internet hızlarıyla ilgili paylaşımından sonra kontrol etmek istedim ve öğrenci olduğum Sofya'da durum bu türk lirası olarak 30 tl veriyorum sınırsız tarifede. @leventp

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 11

Arkadaşlar verilmişse kusura bakmayın ama Half Life 3 bir nebze resmileşti diyebiliriz Caunter Strike ekibinin başı Half life 3'le ilgili bazı görselleri gördüğünü bile söyledi, tarih belirtmedi ve yeni bir Left 4 Dead'in de yolda olduğunu söyledi bu oyun içinde bir tarih belirtilmemiş son olarakta yine tekrarlayarak gördüklerinden çok heyecanlanmış ve çok hoşuna gitmiş.

Benim şahsi fikrim net bir tarih vermemelerine rağmen 2015 sonbahırında Half-Life 3'ü göreceğimiz yönünde.

Kaynak;http://www.nowgamer.com/news/2407010/halflife_3_is_being_worked_on_confirms_counterstrike_creator.html

Half-Life 3 Is 'Being Worked On', Confirms Counter-Strike Creator

Ex-Valve developer and creator of Counter Strike Le Minh has revealed that, yes, Half-Life 3 is a thing.
BeğenFavori PaylaşYorum yap