• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

LorenzoVM
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Soru 2 cevap : 6!⋅2!/7!+6!⋅2!/7!−5!⋅2!⋅2!/7!=27+27−221=10/21 4 gb masaüstü ram'e çok ihtiyacım vardı Niyazi bey 🙂

    03 Ekim 2014 - 10:53 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    ne gerekiyosa 😀

    05 Eylül 2014 - 11:31 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    arkadaşım tahütsüz kullanıyor ve oda bu fiyatlara bu hızla kullanabiliyor eğer gelirseniz powernet'e falan da bakabilirsiniz biraz daha uyguna kullanabilirsin.

    05 Eylül 2014 - 11:25 Beğen 1
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    aynen 😉

    05 Eylül 2014 - 11:21 Beğen 1
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    http://www.net1.bg/%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/%D0%9F%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%20%D1%83%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3%D0%B8/%D0%9F%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D0%B5%D1%80%20%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8?view=4 @zero2900

    05 Eylül 2014 - 11:18 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    bu paket 65 mbs internet + hd tv kanalları falan 12 lv yani 18 tl benim paketin linki şuan yok 1-1.5 yıldır kullandığım için kalkmış sanırım yada sitede bulamadım sen bulursan paylaşırsın.Ayrıca burada gidip istediğin download ve upload hızını ayarlayıp ona göre bir fiyat çıkarabilirler sana..

    http://www.net1.bg/%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%20%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8

    05 Eylül 2014 - 11:18 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    türk lirası baya düştü şuan ama 30-35 tl kotasız adil kullanımsız falan fiyatı var bana 😀 varna'da ne güzeldir bu arada..

    05 Eylül 2014 - 11:05 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    adil kullanım ve ya kota falan yok benim paketimde tl hesabına 30-35 tl arasına geliyor aylık bana

    05 Eylül 2014 - 11:02 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Öğrenci

    05 Eylül 2014 - 11:00 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Pix50Adam al kardeşim istersen önünde selfie'de çekineyim http://www.speedtest.net/my-result/3737824310 @zero2900

    05 Eylül 2014 - 10:58 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    beyler iyi hoş diyosunuz zaten plusda yapıcaz yardımımızı da öğrenciyim 100-150 tlde olsa satayım ben bunu en iyisi 😀

    26 Ağustos 2014 - 17:25 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Rüya gibi

    24 Ağustos 2014 - 17:25 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Rom kurmak isteyen kız ofsayti da biliyorsundur sen hatta format atma hakkında bilgin bile vardır bazı kişilerin hayalindeki kızsın biliyosun dimi

    24 Ağustos 2014 - 17:18 Beğen 1
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    arz talep meselesi bunlar cihat talep ekranın büyümesiydi büyütüyorlar zaten eminim ilerleyen yıllarda apple 6s mini 7s mini tarzda yine 4 inc'lik modeller gelir

    24 Ağustos 2014 - 03:36 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    4.04'deki alman kız bizim sunucudan önce daha iyi ingilizce konuştu biraz daha bekledim daha iyi türkçe konuştu

    17 Ağustos 2014 - 04:42 Beğen 1
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Köklerinden bu kadar uzaklaşan başka bir oyun varmıdır zor elinde bu kadar işleyen bir mekanizma var bu tarz sayesinde dünyaca ünlü oldun ama son 3 oyunda kendi ayaklarına sıktılar dediğin gibi filmleride zaten modaya uydu neyse artık beklentim yok zaten bu seriden.

    10 Haziran 2014 - 16:38 Beğen 1
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    @m35alitr aslında herkesin bildiği ama sineye çektiğimiz birşeyi göstermek için bu kadar gelişmiş gelişmiş ülkemiz var diyoruz ama yanı başımızdaki ülkede 30 tlye verilen hizmete bakıp bide bu fiyatın 5 katını ödeyipte yarısını bile alamıyorsak sistem mavi ekran veriyo yazın bende Tr'deyim aynı çıldırma derecesine ulaşıcaz beraber 😀 @hakan1987 otobüsle istanbul'dan 8 saat valla atlayın gelin haha 😀

    28 Mayıs 2014 - 11:56 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    @gulyabanus sinirden hangisini yapsan haklısın ne diyilebilirki şu duruma

    28 Mayıs 2014 - 09:11 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Türkiyeye geldiğimde aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum malesef attan inip bırak eşşeği kaplumbağaya binmiş gibi hissediyorum ama Tr'nin gerçekleri bu ve değişmesi için daha çok bekleyeceğiz malesef..

    28 Mayıs 2014 - 09:05 Beğen
  • LorenzoVM @lorenzovonmatterhorn

    Böyle gözükmüyor merak etmeyin ben sadece nasıl yapıldığıyla ilgili bir fikir oluşsun diye paylaştım bu fotoları normalde kapak kapalı anlamıyorsunuz arkasındaki usb bağlantıyı görmeseniz.. 🙂

    19 Mayıs 2014 - 22:37 Beğen
  • Durum (13)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (24)
  • Takipçi (38)
  • Takip edilen (7)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Thinkpad T460s

23

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum