Sanata sanatçıya destek https://www.youtube.com/watch?v=IqqpvUaUkGw
Sanata sanatçıya destek https://www.youtube.com/watch?v=IqqpvUaUkGw
Merhaba dostlar. Ben New York'ta yaşayan bir Teknoseyir hayranıyım. Buradaki müzisyen bir arkadaşımın youtube sayfasını paylaşıyorum. Takipçi sayısı arttırmak için biraz desteğe ihtiyacı var. Güzel müzik dinlemek için abone olursanız çok mutlu olurum. https://www.youtube.com/channel/UCcNuCfTt512Uq6hNxONosWQ
Bir eroin bağımlısının geçirdiği krizler gibi, Haftalık Gündem Değerlendirmesi olmayan bir hafta geçirmenin krizlerini yaşıyoruz. Gündem verin banaaaaaa!!!
Günün ikinci satışında beraberiz. 🙂 Güzel bir RAM kiti isteyen kaçırmasın. https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-team-8gb-2x4gb-2400mhz-ddr3-overclocking-dark-series-gaming-584525414/detay/
Çok sevgili ekran kartımı satıyorum. Mining vb. amaçlarla kesinlikle kullanılmadı. Sadece Geralt of Rivia ve diğer sevdiğimiz kahramanlar geçti içinden. 🙂 İhtiyacı olan kaçırmasın çok çok temizdir. Üst model alacağım için satıyorum. https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-msi-geforce-gtx970-gaming-4g-gddr5-4gb-256bit-588534509/detay/
Sevgili Teknoseyir! Gerçekten inanılmaz tembelsiniz. Sizin 2 tane içerik ürettiğiniz zaman içinde diğer kanallar 5 tane üretiyor. Ve bunlar kalitesiz değil gayet dolu içerikler. Ben kalitesiz kanal izlemem zaten. Ben bu sitenin manyağı olarak başınıza bela olacağım. Siz 3 yıl önce olduğu gibi doğru düzgün videolar yapmaya başlayana kadar buradayım. Murat ve Levent özellikle size söylüyorum. Oturun bir eski videolar gecesi yapın beraber. Şu anki acınası halinizi çok rahat görebilirsiniz o zaman.
Teknoseyir'i eski görkemli günlerindeki gibi uzun ve detaylı sohbet videoları ile görmek istiyoruz diyen dostlar lütfen bu mesajı beğenin ve yorumlarınızla destek olun. Biz eski Teknoseyir'i istiyoruz. HEMEN ŞİMDİ!
Kaç plus abone oldu?
Herkese muazzam bir Pazar günü dilerim.
Çok teşekkürler 🙂
Tutmuş hangi şarkı varsa ona cover yapsın, J.fla yürüdü oradan. Tabi onunki biraz profesyonel.
Fly Me To The Moon - Kyle Nachtigal; Güzel sesi varmış, nazar değmesin. Bu şarkıda gitarı çok baskın tutmuş ama, gitarın göbeğinden ritmin atınca hem çok bastırıyor hem de cızırtı yapmış biraz.