#akış Arkadaşlar geceleri karanlıkta sizin göznüzdede grenlenme oluyormu? Ben tüm ışıklar kapalıyken sadece dışarıdan gelen az ışıkla kendi gözümde baya bi grenlenme görüyorum normalmidir ?
#akış Arkadaşlar geceleri karanlıkta sizin göznüzdede grenlenme oluyormu? Ben tüm ışıklar kapalıyken sadece dışarıdan gelen az ışıkla kendi gözümde baya bi grenlenme görüyorum normalmidir ?
Şu VPN ile nasıl Youtube ve diğer sitelerin hızını arttırıyoruz? 24Mbps hızlı internetim var 2.4mb/s çekiyor akn geçmedim Youtube videoları zor açılıyor. #akış
powered by HD7850 #GTAV #overclock

#gif #elbise

#besiege

#OtoSeyir Tesla vardı ne oldu sizden izlemek için resimlerine bile bakmadım kaç ay oldu yayınlanacakmı ?
destek olalımda olmuyor böyle 😀

Hic kullanmadan dayansa da iyi idare etmiş %15

Piston 2.1 hakkındaki düşünceleriniz ve kullananlar için f/p oranı nedir ? #kulaklık
Web sitesi kurakla alakalı birkaç sorum var.
1- Web sitesi kurmak için neler almam herekli (Domain, hosting.....)
2- Yıllık ortalama ne kadar vermem gerekli?
(.com)
3- Önerebileceğiniz siteler ? (alım için)
Şeker var mı?
bende de beyaz cisimler sanki bi hayalet gibi hafif yukarı çıkıyor (gerçek cismin üzerinde görünüyor) ama cisme yaklaştıkça kayboluyor doktora gittim gözlük verdi. Biraz faydası oluyor ama yine de geçirmiyor
iso çok yüksrk muhtemelen o yüzden. Manuel moda alıp dene birde bakalım.
Ayrıca insanın 2.0 sürümü çıkcak diyorlar yakında ve bilinen bütün hata ve sorunlar giderilecektir. Aynı zamanda parçların firmwareleri de güncellenecekmiş bu yüzden ömrü de uzayacaktır.
Doktora gitmeden önce beklemekte yarar var güncellemeyi yoksa gereksiz bir harcama olur.
Ben 2.1 sürümden biriyle ikinci evlilik düşünmeye başlıyorum o zaman.
@geekherif başlasın yeter biz odin ile yükleriz 😀
Türkiye Zaten hep arka plana atılıyor güncelleme konusunda @geekherif
bence bu konuda sony i örnek almalı yetkililer. Adamlar her güncellemeyi xperia serisine getiriyorlar ve bir sürü xperia var fakat insanoğluna bir güncelleme gelmiyor. hepi topu 2 tane versiyonu var zaten. bir bayan bir erkek...
bari beta yı halka açsalarda bizde yararlansak
Hayır