Anakart yaklaşık 2-3 aydır dolabımda durmaktadır, kutusunda eksik olup olmadığına bakmak için açtım, jelatinine dokunmadım. SIFIR ÜRÜNDÜR, GARANTİ DEVAM ETMEKTEDİR.
Piyasa fiyatı: 1300-1600 arasıdır
Ürün fiyatı: 1000TL (Son Fiyattır, Yurtiçi Kargo ile kargoyu karşılarım.)
Macbook kullananlar hangi çoklayıcıyı önerirsiniz? 2K 144Hz monitöre çıkış verebilecek bir tanesine ihtiyacım var.
iPhone SE kullananlar batarya ömrü hakkında bilgi verebilir mi? Yakın zamanda şuan da kullandığım telefonumu satıp iPhone SE almayı düşünüyorum. Daha önce Apple ürünü kullanmadım ancak artık onların ekosistemine geçmek istiyorum. İnternette çeşitli testlerde bataryanın iyi gittiğini gördüm ancak kullanıcısına da sormak isterim. Günlük aktif olarak telefonu kullanacağım ağırlıklı olarak Instagram ve WhatsApp açık olacak. Youtube üzerinden çok fazla video izlemiyorum veya Netflix kullanmıyorum mobilde. Bu tür bir kullanımda günü cikartabilir miyim?
Şimdiden teşekkürler
Merhaba arkadaşlar,
elimde eski, nostaljik model uçaklar, motorlar, cox motorlar, rc uçakçılık ile alakalı parçalar vs. mevcuttur. Hobiyle ilgilenen, başlamak isteyen veya sadece bilgi almak isteyen tüm herkese duyurulur, TS üzerinde referanslarım mevcuttur. Atölyemiz Yalova'dadır, yakınlarda iseniz çaya beklerim.
SIG Smith Miniplane
-satıldı-
SIG Hog-Bipe = 1750 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-hobi-oyuncak-rc-araclar-sig-hog-bipe-rc-ucak-kit-895913056/detay/
Sophisticated Lady = 700 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-hobi-oyuncak-rc-araclar-sophisticated-lady-rc-kit-875634908/detay/
SIG Smith Miniplane RC UÇAK KİT - RC Araçlar Nitro Yakıtlı Araçlar uygun fiyatlarıyla ilan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com'da
Bu x570'ler bir ara 3000'e yakın değil miydi, yanlış mı hatırlıyorum?
Hayırlı satışlar.
Bilmiyorum hocam 1500e aldiydim
intelde öyle
1500e sat, sahibinden ve letgoya ilan koy
Satılmıyor hocam dediğiniz yerlerde herkes ölücü, özellikle dolap uygulamasında 800tl teklif edenler var. Aylar oldu hala elimde bedavaya versem yine alınmayacak gibi
@cemgulmez bedava alırız ya o kadar değil hehe
İkinci el satmak gerçekten zor. İyi satışlar.
Teşekkür ederim
İlan günceldir