Teşekkür ederim
Satılmıyor hocam dediğiniz yerlerde herkes ölücü, özellikle dolap uygulamasında 800tl teklif edenler var. Aylar oldu hala elimde bedavaya versem yine alınmayacak gibi
@denizetkin Hocam Google Akademik üzerinden elektronik cihazların yaymış olduğu radyasyonlar ve zararları hakkında her dilde kaynak bulabilirsiniz ben sadece ilk bulduğumu attım. Aynı şekilde dediğimi tekrar ediyorum evde faraday kafesiniz yoksa zaten bombardıman altındasınız.
@denizetkin https://emfacademy.com/wifi-router-bedroom/
Bu tarz ve bunun gibi olaylara inanan biri değilim. Şakayı da bir kenara bırakırsak eğer ki evinizde bulunduğunuz yerde bir faraday kafesi yoksa zaten her saniye içinizden sinyaller ve radyo dalgaları geçiyor.
Gelen yorumlar için herkese tekrardan teşekkür ederim. Mi9T kullanıyorum şu anda. SE'ye geçince benim için negatif olarak tek değişecek şey pil süresi olacak. Yok kamera yok cart curt falan hiç ilgilenmediğim alanlar. Attan inip eşeğe bine de bilirim 🙂
@muaddib Teşekkür ederim hocam dediğim gibi sonuçta hepsinin tasarımı aynı ve aynı işi yapiyorlar. Powerbank ile işi götürürüm gibime geliyor.
Hepinize teşekkür ederim. Görünüşe bakılırsa yazmış olduğum kullanım ile SE günü çıkartmaz. Ancak belirtmek isterim çanta ile dolaşan birisiyim dolayısıyla 20k powerbank her zaman erisimim de. Cep telefonuna da 5000den fazla vermeme gibi bir huyum var çünkü 1000tl olan da wpye giriyor 10 bin olan da. SE istememin sebebi ekosisteme ucuz yoldan giriş yapmak ayrıca boyutu benim için çok cazip. Tecrübelerinizi aktardığını için çok teşekkür ederim son bir soru olarak dediğim gibi powerbank ile geziyorum ve gün içinde çantama atıp şarj edebilirim. Senaryo böyle olursa uygun görür musunuz?
Yalova'da bir keresinde havacılık şenliği düzenlenmişti. Şenlikte bizim de standımız vardı uçakları, kumandaları, ekipmanları koymuştuk. Dönemin gençlik ve spor il müdürü gelmişti. Bunlar uçuyor mu diyip gitmişti. O gün bugündür 3-5 tanıdığım dışında hobinin ilerlediğini görmedim 🙂
Doğrudur, piyasada zaten artık model uçak nağmına elle tutulur bir şey bulmak mümkün değil. Ya çok yüksek meblağlar vermek gerekiyor veya eski satışlardan bulmak gerekiyor. Her şey de olduğu gibi bu hobi de bitme aşamasına geldi.
Üstad bende de aynı tablet var ve aynı durumdan muzdaripim. Bir şekilde çözemedim eğer varsa herhangi bir yolu bana da anlatırsanız sevinirim. Teşekkürler
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İlan günceldir