Haftalık Gündem Değerlendirmesi (28 Ekim - 3 Kasım 2013)
Türkiye'den ve Dünyadan Teknoloji Gündemi
- CeBIT Bilişim’de hırsızlık.
- Boğazda arızalanan tanker bağlantı kablolarını kopardı.
- Marmaray açıldı, ilk günler sorunlu geçti.
- MEB bilgileri ikinci kez sızdı.
- Dell, artık resmen özel şirket.
- Motorola, modüler telefonu gerçek yapma niyetinde. Peki, Phonebloks bir viral reklam mıydı?
- Helyum dolu diskler bu yıl geliyor.
- Box.com mağduru ABD’li teknoloji yazarı.
- NSA, adres ve arkadaş listelerini de topluyor. Dünya liderlerinin telefonları NSA markajında.
- Snowden skandalı sürüyor: NSA, Google veri merkezlerine sızdı. NSA haberleri
- Qualcomm’a patent ihlali cezası.
- Samsung - Corning arasında uzun süreli anlaşma.
- Adobe’deki hackin sonuçları daha ağır. Şifreleme zayıf.
- Evan Williams'ın yeni platformu Medium herkese açıldı
- Nexus 5 satışa sunuldu.
- Intel ARM işlemci üretecek.
- SSD dayanıklılık testi 200 TB sonuçları
- Intel, IPTV işinden çıkmaya çalışıyor.
- ARM, grafik işlemcilerini güncelliyor.
- Apple, iOS7’de WiFi sorunu yaşayıp şikayet eden kullanıcıları engelliyor.
- Apple Türkiye için online mağaza açıldı
- Apple Fransa’da ceza ödedi
- Bazı iPhone 5S pillerinde sorun var
- Amazon HTC ile telefon işine girebilir.
- Google Glass’a trafik cezası
- Facebook kimlik sordu
- Türkiye hacker yetiştirecek http://www.sibermeydan.org/
- Twitter güncellemesi tepki çekti
- Dell sistemlerindeki kedi çişi kokusunu çözdü
- LED’le veri aktarımı: LiFi
- MIT’den insan soğutucu.
- HTC bu sefer hayat kurtardı.
- Lumia 800 3.5 ay su altında kaldıktan sonra çalıştı
- Nokia’nın hisseleri iki senenin en yüksek seviyesinde.
- Bitcoin’den zengin olan adam
- 7 Gezegenli güneş sistemi bulundu
Oyun Dünyasından
- Steam, 65 milyon kullanıcıya ulaştı.
- Call of Duty Ghosts, Xbox One’da 720p çalışacak!
- Call of Duty serisi 10 yaşında.
- Assassin’s Creed 4, tek oyuncu için de online pass istiyor.
Linkler
Doğrudan indirme (MP3) --- iTunes üzerinden takip --- Podcast RSS yayını
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS

Tam zamanında Teşekkürler
Kaan
tam da 1saat 45 dakikalık yolum var dinlerim şimdi.
oguzhan civil
İnsanlar tarafından sevilmenizin sebebi cok içten çok gerçek insanlarsınız herşey için saolun .
İlk birkaç dakika geçen seneki podcast yayına girmiş bir daha deneyin doğrusunu indirin 🙂
Geçen seneyi özlemişim tekrar geri dönelim 🙂
ersin
ses kaydı geçen yılın mı?
MertMIS
Gündem gelmiş, Nasıl sevindim anlatamam 😀
kyha
helyum donmuyor, süpersıvı haline geçip kalıyor çok ilginç bir maddedir ondan, vakum çok zor iü kuantum araştırma labtan biliyorum, hakikaten zor iş.
erol yılmaz
Otoseyir gündem'i bekliyorum. Otoseyir Periyodik Gündem değerlendirmesi son zamanlarda daha keyifli olmaya başladı. Arabam yok ama muhabbetleri çok güzel. Boynuz kulağı geçti mi yoksa:)
Facebbok un kimlik olayı dedğiniz kuzenimin başına gelmiş kimlikte bulunan bazı bilgileri istemişler
Phoenix
Ne bombası Aralıkta?
Recep Baltaş ve Mehmet Göksü'yu transfer edebilseniz keşke (:
MertMIS
Levent Abinin dediği gibi Samsung'un 3D TV'leri dizimag'i açıyor. Hatta 720p izlemiştim.
şevki aksu
samsung 40f6270 led tvde çoğu film sitesi açılıyor
hatta çoğu flash oyunları oynayabiliyorum kumandadan (mause ile oynanabilenleri)
Veritas
Şu gündem değerlendimeleri'ni radyo'da yapsanız Cenk ve Erdem beylerin tahtını ellerinden alırısınız.
cen-kerdem beylerin ve TS'nin yeri ayrı; kulvarı başka 😉
Ubisoft kod konusunda geri adım attı, hatta bunla kalmadı bundan sonra hiçbir oyununda kod kullanmayacağını duyurdu
merak eden olursa, 23:45'de LP'nin bahsettiği "arkadaş ilişki grafiği" uygulaması: Friend Wheel - http://friend-wheel.com
Ziyaretçi
58:00'daki "replika/çakma telefonlar"la ilgili konuda samsung'un ya da diğer firmaların yapabileceği pek bir şey yok gibi ülkemizde. güncel bir telefona ait "s3firsati, g2firtinasi" filan diye sahte siteler anında açılıyor. konuyla ilgili birkaç kez savcılığa bilirkişi olarak çağrıldım. savcıya "domain nedir, hosting nedir, whois nedir, dns nedir"leri izah etmek mümkün olmadı; olamadı. 50 yaşında, bugüne kadar bilgisayardaki işlerini "yaz kızım"a yaptırmış birine bunları 15-20 dakikada anlatmak zaten hayal olur. dolayısı ile bahsi geçen suç duyurusu da yalan oldu gitti.
isim yazmayı unutmuşum, pardon.
bildiğim kadarıyla patenti alındıktan sonra iki seçenek var, bedelini ödemek ya da isim değiştirmek. bildiğim bir örnek, "sakarya vip" diye bir otobüs firması vardı. gerçi her şehirde vardı o "malatya vip", "kayseri vip" filan, birbirinden bağımsız firmalar ama "vip" uzantısını seviyordu otobüsçüler. yıllarca böyle gitti, sonra biri patentini aldı "vip"in. kimi adını değiştirdi. "sakarya vip" yerine "sakarya viB" oldu mesela. komik ama var işte bu firma hala. eskiden sonu "vip" olan çoğu firma aynısını yaptı. şimdi birisi "vib"in patentini alırsa ne olur bilmem.
MamiZone
Bir satın alma haberi veriyim Panasonic bizim ViKo yu satın almış.Satın alma bedeli 460 milyon dolar mış. link
http://ekonomi.haber7.com/sektorler/haber/1090045-japon-devi-turk-sirketini-aldi
Çok iyi...
Çocukluğumdan beri bildiğim vi-ko'nun satılması bence pek iyi değil.
Tam tersi Türk firması olarak devam etseydi (muhtemelen yurtdışına ihracata açılmıştır yıllar önce) ve daha da büyüseydi bence daha iyi olurdu
ENES EREN
HEP BÖYLE VİDEO OLSUN İZLEMEK ÇOK DAHA İYİ
Cetin Sert
gooddrama, yeppudaa (TR), koreanturk, dramacrazy(.eu), gibi onlarca da uzak doğu dizi/film çevirileri var -> şahane (altyazılar dizi/film severlerin bizzat kendilerinden!)
Ayrıca Çin'li kız arkadaşım yukarda bahsi geçenlere milenyal fark atan bir kaç da Çin sitesi kullanıyor ama henüz adlarını, adreslerini öğrenemedim 😀
İos7 wireless sorunu benim çalıştığım holdingte karşımıza çıktı.Önce juniper wireless controllerdan kaynaklandığını sandık ama diğer lokasyonumuzda cisco controller mevcut oradada yaşandı.SSID yayını kapalı olduğunda bazı İos7 cihazlar kullanıcı adı şifre otantikasyonunu yapamıyor, bağlantı hatası veriyor..SSID yayını açıldığında düzgün şekilde bağlanıyor..
ya ben bu phoneblocks'u her duyduğumda çok gülüyorum 🙂 uzun zamandır duyduğum en komik teknolojik zırvalardan biri. neyin kafasında bu abiler anlamak mümkün değil.
hayal alemindeki bu abilere eşlik edelim, hayal kuralım biz de. farzedelim ki pc aleminin ilk icadı "laptop" oldu. insanlar ekran-kapaklı bir kutu aldılar diyelim 80'li yıllardan itibaren. ev kullanıcısına yönelik ilk IBM'ler filan laptop olsaydı işte. seneler sonra laptop'lar zarifleşmiş, güzelleşmiş olsun bugünkü gibi. bir sivri arkadaş çıkaydı "süper fikrim var. bu laptop'ları alıyoruz ama parçaları sabit geliyor. ben bir bilgisayar yapıcam, istediğimiz kadar hdd, istediğimiz kadar ram, istediğimiz büyüklükte ekran, birkaç medya sürücü filan takabilicez zevkimize göre". ne olurdu? sivri arkadaş masaüstünü icat etmiş olurdu ve bunun hayatımızı kolaylaştıracağından çok emin olurdu muhtemelen. peki günümüzde bir desktop ne kadar küçük olabilir? laptop kadar mı?
işte bu phoneblocks da bu hesap. işin ar-ge'sini, üretim maliyetini geçtik diyelim. birbirine eklenip çıkarılabilen bir çok parçadan oluşan bir şeyi ne kadar küçük yapabilirsiniz günümüz şartlarında? telefonlar 1cm'nin altında inceliklerdeyken, hangi elektronik ekipmana nasıl bir mekanik klips yapacaksınız da birbirine süper sağlam oturacak? arada nasıl bir iletken metal kullanacaksınız onca parça birbiriyle çılgınca iletişsin diye? 1cm altında bir kalınlıkta yapabilecek misiniz bunu? yaparsınız bir şekilde de insan eli ile takıp çıkarılabilecek mi o parçalar? insan elinde bütün gün kurcalanmaya dayanabilecek mi? günümüz telefonları daha az mekanik sorun çıkarsın diye yekpare yapılırken nasıl bir alkollü bünyeden çıkmıştır bu fikir?
koskoca motorola'nın böyle fantastik bilim-kurgu bir maceraya girmesi ayrıca komik.
bunlara rağmen eğer bu delikanlılar bu işi becerirse ben mahçup olmaya razıyım. ama zerre umudum yok. yarın bir gün "araştırdık, 2025'te yapabilecek teknolojiye ulaşıcaz, walla!" gibi bir açıklama yaparlar, viral de yanlarına kar kalır.
tuhaflar tuhaf...
Ziyaretçi
Toshiba nın ekranından ram miktarına, işlemcisinden grafik kartına, kasa renginden işletim sistemine ve daha fazlasına özelleştirilebilen modelleri.
http://www.toshiba.com/us/laptop-finder
Box.com hakkında
(19:35) YUH! Box'ın olayı tam bir skandal! Kabul edilebilir birşey değil.
NSA hakkında
(25:38) Levent abi haklı.
(26:06) Ben bunların terör ile alakalı oluşturulan sistemler olduğunu düşünmüyorum. Yani önleyicilik vasfı bana göre yok. Tamamen Amerikan çıkarlarını gözetmek adına yapılıyor. Bu çıkarlar da halka alakalı, halka indirgenebilen olmasının aksine, lobilerin ve kapılı kapılar ardındakilerin çıkarlarınadır.
(27:28) Murat GAMSIZ tam da aklımdan geçenleri söylüyor 😉
Son of Moonsine
GTA 5 Oynayan Psikopat Nine
http://www.izlesene.com/video/gta-5-oynayan-psikopat-nine/7098466
Levent Pekcan'nın bahsettiği çılgın teyze bu olabilir. Baya çılgın oynuyo. Küfür eksikde değil teyzenin ağzından.
Levent Pekcan; "Kazlıçeşme ne alaka?" demiş Marmaray konusunda. Alakası şu: yerel seçimler yaklaşıyor ve Maramaray'ın başlama noktası Üsküdar yani AKP'nin çok oy aldığı yer, bitiş noktası ise dev bir miting alanına sahip Kazlıçeşme. Yanisi Üsküdar'dan binen bir AKP'li rahatça Kazlıçeşme'ye gidecek ve mitinge katılacak. Hani Gezi olaylarında "1 milyon" (!) kişinin gittiği Kazlıçeşme'de bol bol miting yaparlar ve istediği kadar adamı da toplarla Marmaray sayesinde...
Kesinlikle 🙂
Kazlıçeşme gerçekten çok alakasız bir yer.
Yazık, paralar böyle çarçur ediliyor...
Ismail
Merhaba Murat abi yada Levent abi videoda siz mi yanlis soylediniz yoksa ben mi phoneblock videosundan yanlis anladim?videoda diyor ki,(anladigim kadariyla)"biz cogu firmaya basvurduk onlar bize arkalarini donduler ama motorola bize kapilarini acti'.sanirim siz yanlis anlamissiniz.
LP
Yoo, yanlış falan anlamadık. Ortada bir değil iki tane Phonebloks videosu var, belli ki siz ikinciyi izliyorsunuz.
hh
evet 2. videoda adam diyorki birçok şirketle destek almak için görüştük motorola ile uyuştuk diyor.
emre
ben açabiliyorum 🙂 http://www.lg.com/tr/televizyon/lg-32LM660S-3d-tv
Güzel değerlendirme daha. Allah çenenize zeval vermesin 🙂
-Nexus 5'i pil ve hafıza kartı haricinde çok başarılı gördüm. Tabi kullanıldıkça gerçekleri göreceğiz..
-Yalnız geçen hafta Murat bey aldığı Nexus 7 ile ilgili bir takım problemlerden bahsetmişti. Nexus 5'i ciddi ciddi düşündüğüm için o sorunlardan biraz bahsedebilir misiniz?
-Cebit'teki kamera çalışmama skandalı da fuarı düzenleyenlerin işlerini ne kadar "özenle" yaptığını gösteriyor. Fuar neden bu halde sorusunun cevabı olmuş. 🙂
-Adobe ve Microsoft'un bulut tabanlı ürün satmaları umarım çok başarısız olur. Ben de bir kere lisans parası öder istediğim gibi kullanırım kafasındayım. 🙂
-PC bileşenleri seven kesim artık yaşlanıyor. İşinde gücünde olduğu için çok ilgi gösteremiyor. Zaten artık toplama bilgisayarı ya sıkı oyuncular ya da PC'de sağlam işler yapanlar kullanıyor sadece. Ancak çağımızın modası telefonlar en çok gençlere hitap ediyor, gençler de en çok kullanıcıyı oluşturunca rakamlar bu şekilde oluyor. (Zamanında Siemens SX1'e rom attığım günlerdeki heyecanım aklıma geldi. 🙂 )
-Aralık ayındaki bombayı merak ettim, umarım kötü bir sürpriz yoktur.
-Bir de son bir soru soracağım. Youtube'ta video'nun altında gösterilen izlenme sayısı sadece Youtube üzerindeki izlenmeyi mi gösteriyor, yoksa siteye gömülü izlemeleri de içeriyor mu?
İyi çalışmalar.
Hepsini gösteriyor. Biz daha sonra analytics'ten onun dağılımını öğreniyoruz.
Phoenix
Her embed izlenen video youtubedaki view count'a girmiyor ama.
Autoplay olanlar sayılmıyor.
Chromeless player ile olanlarda sayılmıyor.
ahmet
Nexus 5 geç gelebilir ama o kadar pahalı geleceğini tahmin etmiyorum. Geçen yılın LG amiral gemileri LG G'nin fiyatı 1100-1200 tl arası Nexus 4 ise 1000 tl civarı kart kampanyalarıyla daha ucuza alınabiliyorlar. G2'nin Nexus 5'e göre birçok üstünlüğü var kamera, batarya, daha şık bir tasarım vs. Dediğim gibi nexus 5 geç gelir ama o fiyattan kimse almaz. LG G vs Nexus 4 incelemenizde dediğiniz gibi 10 kişiden dokuzu LG'yi tercih eder 1 kişi de Nexus'u. Telefonun özellikleri aylardır gündemde sızıp duruyor iki de bir. Bekleyenlerin çoğu için özellikleri, hele de bataryasının G2 ye göre bu kadar düşük olması hayal kırıklığı oldu. Zaten nexus 4 de süper bir telefondu ama bataryası yüzünden millet kullanmaya korkuyordu. Maalesef 5'in bataryası da bekleyenleri üzdü. Yine mi telefonu rahat rahat kullanamayacaz korkusu oluştu. LG'nin, Nexus satışları benim telefonları baltalar Nexus'u Türkiye'de 2000 tlden satayım diye bir fiyat belirleyeceğini sanmıyorum. Zaten LG fiyat konusunda çok agresif 1400 tl'nin altına G2 bulunabiliyor.
hh
LG G2 bugün hızlıal da ithalatçı garantili olarak 1400tl artı 120tl axess chippara veriyor.
Sinan
Google bir süre önce satın aldığı Nik Software yazılımını fiyatını 149$'a düşürerek satışa sunmuş.
Deneme sürümünü indirdim, gerçekten çok güzelmiş. Şimdilik sadece Photoshop ve Lightroom eklentisi olarak kullanılıyor ama yakında yeni sürümleri kendi başına da çalışacaktır.
Adobe Photoshop'un kiralama saçmalığına bir çözüm olabilir..
http://www.google.com/nikcollection/
http://www.youtube.com/watch?v=OxgG2BwVvic
Murat abi hatunlar o "Michael Kors" çantalara bitiyorlar apple store'da satılmasına şaşırma yani.
Öğrenci indirimi için de @x.edu.tr li okul e-mail'i kullanmak lazım sanırım
Ziyaretçi
Chrome'da indir deyince direkt dinlemeye başlıyorum ama ie ile indiriyor. Chrome'dan nasıl indirebilirim?
Muhammet
http://www.vatanbilgisayar.com/network-aksesuari/asus-pl-x32m-pl-x32m-200mbps-1-port-powerline-adaptor-kiti/productdetails.aspx?I_ID=68565
Bu ürün varmı incelemede acaba ?
LP
Hayır, 500-600Mbit bağlantı iddia eden modellerin yanında bu zaten pek güncel bir ürün sayılmaz.
Tesla
Apple'ın telefonun sorunlarını bildiren yorumları silmesi gayet doğal. Kim ederinden fazla ödediği bir telefonun sorunu duymak ister ki? Kullanıcı dostu firma böyle olur.
KORKUT
İYİ DE NVİDİA G SYNC OLAYINDAN HİÇ BAHSETMEMİŞSİNİZ ?
BEN BİR HAFTADIR BU KONU HAKKINDA BİŞEYLER SÖYLEMENİZİ BEKLİYORUM, GEÇEN HAFTA MURAT GAMSIZ BEY BU İŞ İÇİN ÖZEL OLARAK ALMANYA'YA GİTMEMİŞ MİYDİ, BUNU NASIL ATLARSINIZ ??
Atlamadık. Onun bölümü çekildi yayınlanacak.
Bonbreka
isabet olmuş gerçeten, hafiften bir bilgi kirliliği var o konuda.
Xbox One'ın başına böyle şeyler gelmesi büyük talihsizlik. Ben Playstation kullanıcısıyım ve başından beri Xbox'a ısınamadım. Gönlüm de itiraf etmek gerekirse Playstation'dan yana.
Ancak fanboyluğu bırakıp düşünmek lazım. Xbox'ın bu şekilde geriden gelmemesi lazım ki, firmalar sürekli ensesinde baskı hissedip rekabete girsin. Bize daha iyi oyun sunmaya çalışsınlar.
Playstation fanboylarının Xbox'ın başına gelenlere çok fazla sevinmemesi lazım.
Hiçbirşey tekelde olmaz 😉
semih
apple store trdekı fıyatlar neden uygun herhangı ekstra bısıyımı var trde herhangı bı sıtede 5s i bu fıyatlara bulmak ımkansız gıbı
vallahi güzel bir gündem olmuş ağzınıza sağlık.
mustafa
nexus 5 in lg g2 den pahalı olacağını neye göre söylüyorsunuz.birkere g2 den kamera ve pil konusunda geride muhtemelen ekran parlaklığı ve ses konusunda da geride.g2 gibi olmaz bu pahalı olacak biraz mantıksız geliyor.saf android den başka artısı yok cihazın.
Yorumum neden yayınlanmadı. Word Press'te mi sıkıntı var uygun mu bulunmadı ?
Evet geri geldi şimdi.
Teşekkürler 🙂
güzelll :=)
Ziyaretçi
Bir hafta önce Ankara'da Turkcell Tim 2750 TL'ye 16 Gb 5S satılıyordu.Pes cidden, fırsatçılara imkan tanınmaması açısından Apple Store olayını olumlu buldum.
Ziyaretçi
Bugün ise Ankamall Electro World'de 2000 TL üzerine iphone 5 16 Gb satılıyordu.Gerçekten rezillik bu fiyatlar.
İnsan soğutucu ile ilgili olarak, Discovery'deki "popular science: future of" belgeselinde bir cihaz yaptıklarını göstermişlerdi. mutfak robotu boyutunda, içinde silindir olan ve sol elin içine girip o silindire tuttuğu bir cihaz göstermişlerdi. vakum yaratarak damarları ortaya çıkarıyor ve kanı soğutuyordu. Özellikle spor karşılaşmalarında yükselen vücut sıcaklığını kısa sürede düşürmenin performansı artırdığını kanıtlamışlardı.
Bonbreka
* Yerli maçların yayınlandığı siteler gerçekten çöp, yabancı maçları AceStream gibi programlarla HD izleyebiliyoruz halbuki. Gerçi yerli ligin resmi yayıncının verdiği kalite de rezalet, maç boyunca ekranın altın üstünden reklam giydirip maç keyfinin içine ediyor. Sadece maçlarda değil genel olarak Türkiye’deki televizyon yayınclığı evlere şenlik; dizinin bitmesine 5 saniye kala reklam girip o kalan 5 saniyede izleyiciyi ekranda tutacağını sanan geri zekalı bir zihniyet var. LP son derece haklı, izleyeceği programın saatine göre ayarlamıyor insanlar zamanını artık, tekrarını reklamsız, HD izlemek varken kim beklerki programın başlamasını, sonsuz reklam aralarını. Çok iyi Dizi-Film siteleri var ama sonuçta yaptıkları şey bazılarna göre illegal ve yarın kapatıp gidebilirler, o yüzden piyasada ciddi bir boşluk var bu konuda. Kanallar kendi yayın portallarını kuruyorlar ama genel olarak zayıflar ve hepsini ayrı ayrı takip etmek zor. Yabancı yayın yok gibi birşey zaten.
* Bu kadar akıllı telefona aç bir millet varken Google şu subvansiyon olayını Türkiye’ye getrimemekle büyük hata ediyor bence.
* Xbox One da çıkmadan şamar oğlanı oldu, gelen giden vurdu ama çıkış döneminde PS4’e göre eli daha kuvettli bence ama sonraki çıkacak oyunlarda da böyle çözünürlük farkları olursa One sadece kuzey amerikanın konsolu olur ancak. MS Televizyon olayına çok yüklendi, bütün eğlence tek cihazda toplanacak diye yırttı bir tarafını ama olay cihaz da değil bence. Hemen hemen her cihazdan ulaşışabilecek bir platform yaratsa daha iyi olurdu, yoksa saydıkları bütün o TV özellikleri sadece amerikan ve Xbox kullanıcını ilgilendiren şeyler. 2013 yılında konsolların 1080p oynattığına sevinmek de ayrı bir komedi, XO şu haliyle zaten allahlık. PS4’ türkçe oyun desteği ve daha erken resmi olarak ülkeye gelmesi sebebiyle yeni nesilde alınası tek konsoldur bana göre.
ben bu dizi sitesini takip ediyorum
http://www.dizi-mag.com/
olayı şu yabancı bir diziyi çıktığı ülkenden bir gün sonra hd kalitede altyazı şeçeneğiyle izleye bilme kalitesini verebiliyor
Yusuf
Gündem için Teşekkürler.
Levent abi, okudugum kadarıyla Adobe 3DES şifreleme kullanıyormuş. Eğer 3DES kullanıyorsa aslında şifrenizi değiştirmenizi istemelerinin sebebi budur. Çünkü 3DES'i normalde kırmaları baya bir zaman alacaktır. DES'in kırılması çok ama çok kısa. 3DES'de ise durum matematiksel olarak çok zorluyor. Bence bu kullanıcı için çok sorun yaratmayacaktır. Ama firmaya prestij kaybı yaratacaktır. Adobe gibi firma keşke asimetrik bir şifreleme veya AES kullansaymış diyeceksiniz ama bu da işte alt yapılarının yetersizliğini gösterir.
Niceliğin Egemenliği Ve Çağın Alametleri
CCemBoz
turkcell'in sitesini incelerseniz 24 ay "Kredi kartı ödemeli" kontratlı olarak da 2064 liraya 5s alınabildiğini görebilirsiniz.
http://www.turkcell.com.tr/bireysel/cihazlar/Sayfalar/akilli-cep-telefonlari/iPhone-5S.aspx
En ucuz kontrat olan 250 MB Turbo ile 106 TL'ye geliyor telefon. Bu da 2544 TL'ye denk geliyor toplamda. Yanlış hesaplamış olabilir misiniz?
CCemBoz
internet bedelini düşüp, kredi kartı ile ödemeli seçeneği seçerseniz ne demek istediğimi anlarsınız
mevlüt
abi o nasıl istatistik ya neyse abi çizginiz güzel size özel bir kitle var bizde sürekli arkanızdayız 😉
Ahmet
Gündem Değerlendirmesi için teşekkürler 🙂
Çok iyisiniz..
İbrahim
Levent Abi'nin bu android sevdası nereden geliyo windows'a benzediği için mi hız ve görsellik düşkünü birisi neden kasmasıyla meşhur bir şeyi seviyo ki?
Ziyaretçi
headerda yer alan nvdia reklamına tıklayıp kodamı ihtiyacınız var diyen yerden asusa gididnce yönlendirdiği [email protected] mail adresine gönderdiğim mail böyle bir mail adresi yoktur diye geri geliyor.
Ziyaretçi
o halde ETS-2 going east incelemeside bekliyoruz 😀
Mehmet Kalender
Bu gidişi aman bozmayın 🙂 öle saçmalıklar yapmadığınız için ( Maşallah ) buradayız. Bide bu anket sonuçlanınca benim haberim oldu duyurmayı sitede bi banner olarak sunarsanız daha iyi olur.
Nexus 5 tamam telefon güzel. Nexus 7 tablet oda güzel. Peki Nexus 6 ne olacak? Bu mantıkla sanki phablet olacak gibi 🙂 Sonra Nexus 7 yi atlayıp 8 emi geçecekler. Burda bir çelişki var nasıl olacak sizce? Beyler Nexus isimlendirmesini değiştirecek belli oldu 🙂
Denedim evdeki lg 50pm6800 dizi sitelerindeki videoları oynatıyor, sadece bazısını full screen yapmadı.
adam kendine geliyor dinleyince siz ana haber bülteni gibi bir şey yapsanız kanal ordan bir yere kaymaz bende 🙂
Koray
3.kez dinliyorum, çok keyifli.
Lg tv lerde dizilerin hepsini mkvod 3 ile izleyebilirsiniz. hatta teknoseyir bolumleri bile var.
Levent abi WatchDogs AC çıktı zaten dediğin gibi değil direk AC evreninde geçiyor
http://oyungezer.com.tr/haber/35614-ac-wd-ayni-evrende-geciyor
hh
şu saat itibariyle 650 kişi linki tıklamış , teşekkür eden 1 beyler hani +rep 🙂
Muhammet
SSD alırken Corsairmi alalım artık ?
Phoenix
Otoseyir TS den ayrılıp kendi sitesini açsa keşke.
RSS e düşüyor haberler heycanlanıyoruz.
Bir bakıyorum otoseyir.
alt f4
Otoseyir 2 haftada bir yayınlanıyor.
Yani haftaya çıkacak...