iki telefon arasinda kaldim. htc u11+ ve note 8. ilk ciktigindan beri one m8 kullaniyorum, degistir beni diyor artik. sense arayuzunden ve telefonun genel kaliteseinden cok memnunum o yuzden htc ile devam etmek istiyorum ancak note 8 de tasarimi ve bazi ozellikleri ile su an daha cezbedici gorunuyor. samsung a karsi bir onyargim var, sistemin agirlastigi ve arayuzun cok memnun etmedigine dair. u11+ kullanan belki azdir ama note 8 tecrubesi olan vardir aranizda diye dusunuyorum. artilari eksileri ile bilgilendirebilirseniz sevinirim. s9+ tanitimi yaklasti onu bekle der misiniz yoksa yukaridaki ikisinden birini mi tercih edeyim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap