iki telefon arasinda kaldim. htc u11+ ve note 8. ilk ciktigindan beri one m8 kullaniyorum, degistir beni diyor artik. sense arayuzunden ve telefonun genel kaliteseinden cok memnunum o yuzden htc ile devam etmek istiyorum ancak note 8 de tasarimi ve bazi ozellikleri ile su an daha cezbedici gorunuyor. samsung a karsi bir onyargim var, sistemin agirlastigi ve arayuzun cok memnun etmedigine dair. u11+ kullanan belki azdir ama note 8 tecrubesi olan vardir aranizda diye dusunuyorum. artilari eksileri ile bilgilendirebilirseniz sevinirim. s9+ tanitimi yaklasti onu bekle der misiniz yoksa yukaridaki ikisinden birini mi tercih edeyim?
#CepTelefonuFotoğrafçılığı
HTC One m8
TIDAL dün ülkemizde de yayına başladı.
İlk olarak İngiltere ve Amerika üzerinde kullanıma sunulan Tidal, Fransa ve diğer birkaç avrupa ülkesi ile birlikte ülkemizi de listesine ekledi. Ne olduğundan bahsedecek olursak, bir nevi "kayıpsız internet radyosu". CD kalitesinde müzik arşivinden zevkimize göre çalma listeleri oluşturabiliyoruz. Spotify' a oranla öne çıkan özelliği, 320 kbps değil kayıpsız kalitede dinleyebilmemiz. 20 dolar fiyatı ve internet kotaları sebebi ile bir kesimi kendinden uzak tutabilir ülkemizde. Daha evvel yapılan anket sonuçlarına göre, Teknoseyir takipçilerinin çoğuna hitap etmiyor gibi gözükse de, ilgilenen dostlarımız olabilir diye paylaşmak istedim.
#CepTelefonuFotoğrafçılığı
kamerada her zaman samsung alır .
Ses istiyorsan HTC
evet kendi sesi hakikaten iyi htc lerin hala memnunum. arti ve eksi ozellikleri var ikisinin de aslinda, hala karar veremedim kullanici yorumu olmadigi icin.
Htc google a satılmasaydı çok iyi olurdu. Satış yüzünden kendi uygulamalarının birçoğunu kaybetti. Ancak u11 hala harika bir telefon. Sırf blinkfeed yüzünden bile htc alınabilir.
note 8 siparisi ile sonuclandi arkadaslar, tesekkur ederim yorumlar icin