Bakan olursam yapacaklarım:
1. Autorefresh otomatik yenileme yapan siteler ceza getirilecek.
2. Clickbait haberlere ceza getirilecek.
3. Soru soran haber yapanlar ceza yiyecek.
4. TTNET in tekelliği sona erdirilecek.
5. İnternet TC kimlikle kullanılacak. Her site açık olacak. Terörizm, suç teşkil edenler hariç
6. Yurt dışından alış veriş sınırı 1000 USD olacak ama sonrası %20 oranlı vergiye tabi olacak.
7. Okullarda girişimcilik, vergi ve sosyal güvenlik derslerinin koyulması için ön ayak olacağım.
8. Datacenter için ücretsiz yer verilecek. Sanayi kapsamında zaten. Özel OSB kurulacak serbest bölgeler gibi.
9. Youtube videoları içeriklerine göre sınıflandırılacak yaş sınırı uygun olmayan izleyemeyecek.
10. Her eve İnternet aylık 50 gb (sonra bu rakam arttırılabilir) ücretsiz olacak. Tabiki verilen bu internette reklam olacak
11.Girişimliği destek için vergi, sgk ve diğer mevzuatlar basitleştirilerek belli bir tutara kadar (100 000 TL olabilir) yıllık gelir elde edilmesi durumunda muaf tutulacak.
12. Terör üyesi kesinleşen ve yurt dışında bulunan yaşına cinsiyetine bakılmadan vatandaşlıktan çıkarılacak. Kırmızı kitaba bu kişilerin ailesi de dahil olmak üzere ülkeye sokulmayacak cenazesi kabul edilmeyecek.
#Bakanolursam #akış
Güncelleme yapılacaktır.
(Siz de altına istediklerinizi ekleyebilirsiniz.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap