Bir akraba için pc toplama işi çıktı bana. Oyun filan oynayacakmış. Abi gta5 açsın yeter dedi. 3000 liraya kadar monitör dahil böyle bir şey çıkarttım. Tavsiyelere açığım 🙂 #TeknoYardım

Bir akraba için pc toplama işi çıktı bana. Oyun filan oynayacakmış. Abi gta5 açsın yeter dedi. 3000 liraya kadar monitör dahil böyle bir şey çıkarttım. Tavsiyelere açığım 🙂 #TeknoYardım

Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Güzel olmuş, göze çarpan bir eksiklik yok
3000 liraya alınan sisteme bak ne hallere geldik :/
aynen ya önce i5 li filan bir şeyler yaptım fiyata bakmadan ne göreyim 4000 lere dayanmış. Mecbur çevirdik pentium'a 1050ti'a.
@alinux 1060 6gb filan geçti aklımdan ama maşallahı var fiyatların. Çoook uzun zamandır sistem toplamayınca insan garipsiyor baya 😀
emin olamadım güç kaynağı konusunda. Baktım hem 750w hem fiyat uygun gibi geldi.
Aman hocam G4400 alma tabiki. Sinerjiden alırsan G4560+H110 anakart bundle var, bitmeden oradan al.
hmm şimdi gördüm. Sistemi hemen değil de bayram gibi filan toplayacağız. O zamana kalırsa sizin dediğinizi almak daha iyi tabi. teşekkürler
@ozcanm bence alın işlemci anakart bi kenarda dursun gerisini sonra toplarsınız
@mali5481 kendime alıyor olsam haklısınız tabi ama benlik değil. Bayram sonrası filan dediler ben tabi şimdiden baktım. O zamana kim öle kim kala artık napalım 😀
Ssdyi cikar. İslemciyi yukselt ilk etapta
ssdsiz olmaz. ama işlemciyi yukarıdaki arkadaşın dediği G4560 yapabiliriz. Daha üstü zaten fiyatı geçiyor baya.
@ozcanm ssd sonradan eklenebilir. İslemciyi bir kez alican. Butce zaten belli. Ssd sonradan alinabilir cok rahat...
@4ever öyle ama şimdi toplayacağım kişi çok anlamaz hatta hiç anlamaz. hdd ile verirsem bir de laf yerim ondan uğraşmak istemiyorum. Bu G4560 işlemci gta5 e darboğaz yapmaz ise bence idare eder. başka da öyle oyun oynamaz zaten çocuk oynayacak 13 yaşlarında
@ozcanm g4560 400 kusur lira. Onun yerine i3 6100 veya 7100 dusun. 450-470 civarinda.
1- G4560'dan aşağısını tavsiye etmem. 456,-0 bile multiplayer oyunlarda çuvallıyor.
2- 750 Watt çok gereksiz. 550-600 Watt yeterli gelir.
3- O SSD biraz pahalı gibi daha ucuzu bulunur.
4- RAM yetersiz. Birkaç ay sonra 8 daha eklenecekse tamam.
5- 1050Ti gereksiz yere pahalı. RX560 ile 2-3 fps farkları var. RX560 650 lira. 1050Ti'a o kadar para dökmeye gerek yok.
1050Ti ile 560 mevzusuna katılmıyorum, hangi testte 2 3 FPS gördünüz bi video var mı inceleyelim?
@protego teşekkürler dikkate alacağım.
@mali5481 Yahu tamam bazı oyunlarda 2-3 fps fark var bazılarında 10'a kadar çıkıyor ama o fiyat farkına değmez. Arada 200 lira fark var ve en fazla 10fps atacak. O da oyununa göre. 1050Ti'a 800 lira verilmez. Ha illa yok 560 yetmez deniyorsa 950 liraya kadar düşen 1060'ın 3GB versiyonu var biraz daha zorlanıp o alınır 1050ti ve 10603gb arasında 30fps fark var. 10fps için 200 lira fazla veriliyorsa 30fps için 150 lira daha fazla da verilir
https://www.youtube.com/watch?v=4o8rkbzPN8A
Ayfon al
dolu ayfon var lazım değil şimdilik 😛
@ozcanm Bi tane daha al düğünde takarsın 😛
İşemciyi yükseltsen yeter bence, gerisi olmuş. 2017'de SSD'siz sistem kurulmaz, aynı kasanın 550W'lık versiyonu varsa o tercih edilebilir.
120 lira daha çıkarak IPS bir monitör çok güzel olabilir, hem 24". Zaten 3000 limitine ulaşmıyor bu fiyatla.
http://www.hepsiburada.com/aoc-i2480sx-23-8-5ms-analog-dvi-full-hd-ips-monitor-p-HBV000004UBXN
Ek olarak reklamımı yapayım 🙂
Crucial Ballistix Sport LT 16GB Kit (8GBx2) DDR4 2400 (Kırmızı) sıfır ramleri 400 liraya verebilirim.
https://teknoseyir.com/durum/729666
O ekran kartına o işlemci dar boğaz yapar, olmamış gibi 🙂
G4400 Kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki gta5 oynayamazsınız, çok fazla fps drope yaşanıyor. Minimum g4560 düşünülmeli, ikinci el sistemler mantıklı olabilir
bazı parçaları ikinci el al, kasa, ssd, monitor gibi
monitör hariç güzel olmuş