Klima tavsiyesi (Marka) alabilir miyim beyler. Evlenecek bi arkadaşa hediye alacağız.
Edit: 12 kişiyiz ve herkes 450 lira verecek. Yani bütçe 5400 TL ama biraz üstü de zorlanabilir.
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
mitsubishi
paran varsa mitsu gerisi hikaye
12 kişiyiz ve herkes 450 lira veriyor.
Para varsa mitsubishi, yoksa Arçelik veya Beko
samsung.. fiyat performasn ürünü... benimki inverter olmamasına rağmen 7 senedir kullanıyorum canavar gibi...
@lewbjk Üni'den 15 yıllık arkadaşımız. Ufak hediye olmaz.
toshiba - 2 klimayı 5500 civarına veriyor.
Tam olarak ne aradığını belirtmemişsin sadece marka tavsiyesi dersen 10 tane marka söylenir
Servis, ürün kalitesi, dayanıklılık ve müşteri memnuniyetinde üzmeyecek markalar.
Ofiste 10+ senedir sorunsuz şekilde 2 tane mitsubişi kullanıyoruz diyim sen anla.
mitsubishi ya da toshiba
Kesinlikle Mitsubishi
Mitsu
Kısa ve tek TOSHİBA 🙂
@lewbjk Var klimadan az çok anlayan adam zaten Mitsubishi ve Toshiba nin en iyi olduğunu bilir
şimdi tekrar okudum o kadar paranız varsa. kesinlikle Mitsubishi...yada Daikin
Piyasada iki Mitsubishi klima var: 1. Mitsubishi Heavy Industries, 2. Mitsubishi Electric markalarını taşıyor. Aynı logo ve isim altına olan bu iki firmanın birbiriyle hiç alakası bulunmamaktadır. İkinci Dünya Savaşı sonrası Amerika, Japonya'yı ekonomik olarak baskılıyarak büyük firmalarını bölmüştür. Bu bölünmelerden biride Mitsubishi'dir. Mitsubishi Heavy Industries birçok konuda lider konumda olan esas firmadır. Klima bölümü, Carrier markasının ardından dünyanın en önemli iklimlendirme ve "know how" üreticisidir. Sadece ev değil AVM, havaalanları gibi dev alanlarıda iklimlendirmektedir. Sabancı Holding güvencesi altında satılan bu ürünler diğerine göre daha üst sınıf olduğundan fiyat olarak daha pahalıdır. Mitsubishi Electric klimaları ise daha önce bugünkü ismiyle "İklimsa" da çalışan bir grubun ayrılarak, distribütörlük alarak getirdiği bir markadır. Bu ürünler 1. gruptakilere göre daha eski teknoloji ve alt kaliteye sahiptir. Bundan ötürü fiyatları daha düşük olarak satılmaktadır. Sabancı Holding bu isim yanılgısı sebebiyle uzun yıllardır uğraşmaktadır, en son ürünlerin sonuna "Heavy" ekliyerek fark yaratmaya çalışıyor.
Sonuç olarak bu markayı seçerken aynı olmadıklarını bilmenizi istedim.
Evet bunun bende duymuştum. Ama iyi olanın mitsubishi elektrik sanıyordum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.
Mitsubishi Electric kuruluş tarihi daha eski ?
@window Mitsubishi 1870'de kurulmuş bir şirket. Detaylar ekte mevcut: https://www.mitsubishi.com/e/history/
@sultanofus Senin dediğin gibi aratınca Mitsubishi Electric'in kuruluş tarihi daha eski çıkıyor.
@window Mitsubishi (Heavy Industries)1870'de gemi üreticisi olarak kuruluyor. Bünyesinde birçok şirketi oluşturarak büyüyor, 1921 yılında kurulan Mitsubishi Electric bu firmalardan biri. Esas olarak kuruluş sebebi gelişen teknolojiyle, ürettikleri gemilere elektrik motoru üretmek. En başında söylediğim gibi öz aynı, ama 2. dünya savaşı sonucu japon şirketleri dağıtılıyor (1946). 1952 yılında yapılan San Francisco Barış Antlaşması sonucu, 1954'de yüzden fazla şirket tekrar Mitsubishi Corporation olarak bir araya geliyor. 1964 de yasakların sona ermesiyle orjinal 3 kırmızı elmas logosuna ve Mitsubishi Heavy Industries adına kavuşuyor (üstteki linkte mevcut). Bu bilgileri internetten aratarak değil 1998-99 yıllarında hizmet verdiğim Sabancı Holding'de öğrenmiştim, uzun uzun yazmak yerine link yollayarak size yardımcı olmak istedim. Ayrıca ekte Mitsubishi Electric tarihi var, eğer aklınıza takılan başka bir soru olursa elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. http://www.mitsubishielectric.com/company/about/history/overview/index.html
Klimaya dair dikkat edilecekler ve model önerisine kadar harika bir yazı. https://www.mobildonanim.com/hangi-klimayi-almaliyim-en-iyi-klima-hangisi/
Carrier klimalara bakabilirsin 4 yıldır kullanıyorum tam anlamıyla f/p ürünleri var diyebilirim. https://www.alarko-carrier.com.tr/tr/kategori/klima