Amcam telefon faturası 500 tl beklerken 734 tl çıkmış ve duyunca kriz geçiriyorum diye bağırıyor. Ancak kimsenin taktığı kalktıgı bile yok. Ne ara bu kadar vefasız olduk ! 90 yaşında bir amcamız yerde yatarken nasıl olurda herkes normal gibi devam eder. Yazık.
#akış
Video linki :
https://www.youtube.com/watch?v=6aF-vEFkWeA

BeğenFavori PaylaşYorum yap