10 yıl ingilizce 3 yıl almanca dersi gördüm Sonuç 0 🙁 Şu sıralar vaktim varken ingilizce kursuna gidiyim dedim 3 kurs gezdim Hepsinde de tespit sınavı yaptılar Test , soruya yazılı cevap ,konuşma kısımları vardı Test kısmını fullemişim (A1-A2-B1 kısımlarını) 🙂 yazma yarım yamalak , konuşma 0 🙁 Her iki sorudan 1 ine I don't know dedim Neyse sonuçlara göre A2 seviyesinden başlayacakmışım Senelerce bi dil eğitimi gösterilsin iyi kitapları al (traveller) Sonuç 0ın bi üstü yani İnşallah öğrenicem artık şu dili

BeğenFavori PaylaşYorum yap