10 yıl ingilizce 3 yıl almanca dersi gördüm Sonuç 0 🙁 Şu sıralar vaktim varken ingilizce kursuna gidiyim dedim 3 kurs gezdim Hepsinde de tespit sınavı yaptılar Test , soruya yazılı cevap ,konuşma kısımları vardı Test kısmını fullemişim (A1-A2-B1 kısımlarını) 🙂 yazma yarım yamalak , konuşma 0 🙁 Her iki sorudan 1 ine I don't know dedim Neyse sonuçlara göre A2 seviyesinden başlayacakmışım Senelerce bi dil eğitimi gösterilsin iyi kitapları al (traveller) Sonuç 0ın bi üstü yani İnşallah öğrenicem artık şu dili
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çok önemli.
Hocam bide içimde bi rahatlık var Çünkü zorunlu değilim 🙂 Ne ingilizce sınavım ne dersim var Sadece öğrenmek amaçlı
@melih-atmaca İşte bütün sorun. Öğrencilerin sınavı var diye öğreniler. Hemde sevmeye sevmeye. tabi kötü hoca vs mevzularıda var.
Diycek çok şey var ya. Ama gerek yok. Değişecek bir şey yok.
@melih-atmaca kendine yapacağın akıllı yatırımlardan birisi,ihmal etme.Başarılar.
@hasan-kusdil Sağolun bocam 🙂
Hocam olay konuşmakta. Biriyle 1 saat yaptığın sohbet 1 hafta aldığın dersten daha etkilidir bence.
Birebir karşılıklı olmadı skype, mumble, teamspeak, bunlar da olumlu. Zaman varsa girin batı avrupalı insanlarla iletişim kurabileceğiniz bir oyuna pratiğinizi yapın.
Bir dil bir insan diyorlar ya yalan. Bir dil bir insandan daha fazlası. Yurtdışına çıkına kadar farketmemiştim.
Kurs fiyatları ne kadar?
Hocam fiyatkar 3 aşağı 5 yukarı aynı ; 3 kur her şey dahil 1700 Tl dendi , 3+1 kura 1900Tl bide 4 kura 2300 dendi 3 farklı kursun fiyatları
@melih-atmaca bilgi için teşekkürler
Kursun önemi çok mu büyük? İnternette baya dil eğitim dersleri var, onlar işe yaramaz mı?
Hocam dediğim gibi Testi fulledim Olay konuşmada
5 yildir üniversitede ingilizce egitim aliyorum kendi alanim disinda baska bir ingilizce derse girince hic bir sey anlamadan cikiyorum 🙂
Neyseki benim ilk sene vardı sadece Ba ile verdim 🙂 Konuşma işi sıkıntı bende 5 yıl verildiğine göre C1-2 ye kadar çıkılmıştır hocam
@melih-atmaca seviye olarak nasil bilemicem fakat konusma ünide gelismiyor daha cok yazma gelisiyor hatta dersler ingilizce islenmesine rahmen zaman kalıpları unutuluyor.
@emresavkin dil nankördür,pratik yapmazsan unutursun.
Devlet okulu ise normal. Dil eğitiminin koşullarından çok uzak bizim sınıflar ve yöntemler. Yöntemleri bilseniz de uygulamanız imkansıza yakın. O yüzden iş başa düşüyor.
O kadar zaman boşa gidiyor hocam Maddi imkan bile olsa bu tür kurslara gitmek için vakit olmuyor sbs , ygs , lys … Üni 2 de anca
Hocam inanın çalıştığım derslere pişmanlık duyuyorum. Boşa bunca zamanı öldürdüğüm düşüncesindeyim. 419 MF4 puanı aldım ve zorunluluktan 270 ile alan uzaktan eğitim bilgisayar mühendisliğini tercih ettim. Keşke o kadar dersle uğraşmak yerine İngilizce ve programlama ile uğraşsaymışım. Eğitim sistemimiz berbat maalesef...
İmkanın varsa interrail gibi bir şey yap. Pratik yapmadıktan sonra, o dilin yaşandığını görmedikten sonra öğrensen de unutursun
Kesinlikle düşünüyorum hocam Hazır imkan ve yeşil pasaport imkanım varken
@melih-atmaca o zaman kesin olarak manikin dediğini yapmalısın.Emin ol çok yararını göreceksin.
imkan nedir bilmiyorum ama her fırsatını bulduğunda öğrenmek istediğin hangi dilse onun için yurdışına gideceksin. şubat tatili mi ? 15 gün mü ? plan yapılacak gidilecek.. git, kısa dönemli motel bul, kendi çaban ile iki günde kurs da bulursun, en olmadı sosyal medyadan arkadaş edinir ona para verirsin dil öğretirler.. dil üzerine okuyan bir sürü öğrenci vardır.. şubat tatili boşa mı geçti, yazın gideceksin.. o da mı olmadı bayramları kollyacaksın.. tavsiyem bu olur. tahtaya yazı yazarak dil öğrenilmiyor.. bugün YDS sınavından 60 üstü alan bir sürü adam var. daha üç kelime bir araya getiremiyor.. tavsiyem bu olur.. 🙂
Hocam o 3 kelime bir araya getiremiyenlerdenim sınav üzerine gösterildi bunca sene Temeli aldıktan sonra ufaktan avrupa düşünüyorum Becerebilirsem Tr içi tatile gitmektense en azından Yunanistan olabilir ara ara Fiyatlarda uygun görünüyor araştırmalarıma göre
@melih-atmaca ingilizce konuşulan yerleri tatil için keşfetmelisiniz bence 🙂 ama yurtdışına gidicem diye de burada atıl durmayın. utanmayın, gidin üniversiyede okuyorsanız okulun kütüphanesinden çocuk kitapalrı alın. 10 sayfa bişi olur zaten. okuyun çözümleyin. sonra konuşma vs için pratik yaparsınız hocanızla.. 🙂