Sevgili @gamsizm @hkellecioglu ve hatta @leventp,
@dogaylmz hocam uzun zamandır ts için birçok tasarım yapıyor. Ancak bunlar değerlendirilmiyor. İyi niyetinizinden şüphem yok tabii ki ama sitedeki cevherlere gerkli önemi göstermiyorsunuz gibi geliyor bana. Yaptığı tasarımlar çok hoş, mesela onun bardak tasarımları bence şuanki tasarımdan daha iyi. Ne olur bu tasarımlar boşa gitmesin. #TSdogaylmzakulakver #akış










En azından yeni bardak çeşitleri gelmeli. Ve bugün teslim aldığım yeni nesil bardak kalitesinde olmalı.
"Sana telefon önermezler" acayip hoşuma gitti. 🙂
Ben yurtdışındayım. Şu "Biraz ağar" t-şörtünü istiyorum. Nasıl ürettirebilirim.?
@dogaylmz beyden rica edeceksin 🙂 Orijinal resim duruyorsa, onu birçok siteden bastırabilirsin.
Gönderebilirim png ya da pdf halini. Ama yönetime de bir sormak gerekir sanırım bastırmadan önce 🙂
@dogaylmz Lütfen hocam. Bastırıp satmicam zaten. Kendim için. İzin aldıktan sonra bana yollar mısın 🙂
@metehanozturk İzin için abileri buraya davet edelim o zaman 😀 @gamsizm
Biraz ağar ve failed kesinlikle çok iyi ve tutar. Özellikle "biraz ağar" arkadaşlarda esprili de durur. 😀
@isasntrk sende kalbimizdesin 😃
😎😂😂
Bence Bleen esprisi bu sitede yapılmış en iyi gerçek zamanlı espridir.
Biraz ağar tişörtünden istiyorum :), şaka bir yana ben alırdım.
ilginç bi durum olmuş ama bu tasarımlar değerlendirilmek zorun da mı? (ki)
Bunlardan süper mauspad olur