Yeni seriden #teknoseyirbardak alan ilk benim sanırım. 😛 #akış Bu sefer kargo ile uğraşmak istemedim, hazır Kadıköy'e gelmişken Dreamers'a bakayım dedim. #HaberinizOlsun
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aslında eskilerini toplayıp bunları vermeleri lazımdı..!
refurbished 😀
Kullanıyorsan kesin al bence. Ben destek olmak için aldım.
Ya ben bu porselen işine üzüldüm kendi bardağımdan soğudum keşke baştan böyle olsaydı...
niye ısrarla aynı tasarımdan yaptırdılar anlamıyorum. ben bir tane daha alasım gelmiyor açıkçası.
Aynısını birdaha almanın bir manası yok ki zaten 🙂
@my_techno56 beğendiğim bir tasarım olsa belki alırdım ikinciyi ama ben zaten ilk başta da beğenmediğim halde destek olsun diye aldım. o kadar tasarım yapıldı en azından şurada bir anket yapıp sorsalardı keşke.
Porselen şıkır şıkır olmuş ama tasarımı bari değiştirseydiler pek ısınamadım. Alınır mı alınır tabi ki, güle güle kullanın.
Ayni tasarımı devam ettirmek büyük hata olmuş. Gule gule kullanın 🙂
Ben de mağazaya bakıyordum hep seramik görüyordum. Gündemi de daha dinleyemedim, sadece maddelerde "yeni bardak" görüp baktım ama hala seramik olarak görmüştüm.
Eski serisini renk soluyor diye kullanmadım, öyle duruyor dolapta. Artık bununla rahat rahat içerim.
Şu an satışta olanlar porselen mi yani?
Daha yeni degistirmisler. Ikisinde de seramik yaziyordu ancak kirmizi olan porselen olmus.
@kirbit şu an ikisinde de seramik yazmıyor.
@emrah-ozturk simdi tekrar baktim ancak siyah halen seramik 🙂 gerci onun cok onemi yok
@kirbit @emrah-ozturk Porselenin sadece kırmızı baskıda olacağı söylendi gündemde 😀