TS'de her kahve konusu açıldığında Nescafe'ye "Ona kahve mi diyorsunuz siz?" diyerek yaklaşan birkaç kişi var devamlı. Kahve makinası var evde öyle ahım şahım birşey değil işte anca süt köpürtmek ve hızlı hazırlama için yararlı. Bu alet anca Nescafe'nin Gold kahvesiyle çalışıyor. Yapısı itibariyle Nescafe'nin küçük partiküllü normal kahvesi olmuyor, devamlı tıkıyor aleti. Ama Nescafe'nin Gold'u çok pahalı. 100g'lık paketi 12.45₺. Şok'ta, Lezzcafe gördüm. Onun da Gold'u var. Baktım paketin arkasına nerdenmiş bu kahve diye, İspanya'ymış menşei. Türkiye'de satılan Nescafe'ler İsviçre'den miydi İsveç'denmiydi öyle bir yerden. Neyse, İspanya'nın kahvesi iyidir zaten, fiyatına bakayım dedim. 200g'ı 10.90₺. Yani Nescafe bunun 2 katından daha pahalı. Nescafe'nin 1 KG'ı 125₺'ye denk gelirken Lezzcafe 55₺'ye geliyor. Ne olacakki deneyeyim dedim aldım. Şimdi başta bahsettiğim kişilere sesleniyorum. Nescafe'ye kurban olun siz 😀 Daha paketi açar açmaz kokusu zaten ben kahve olamam diye bağırıyor 😀 Kahve makinesinde ufak bir hava çıkışı var, kahve yapım sırasında oradan yoğun kahve kokusu gelir. Nescafe kullanırken gelen o güzel koku yerine adlandıramadığım birşey vardı 😀 Tadına gelirsek, yapay tatlandırıcı katılmış gibi sanki bir değişik. Nasıl anlatsam bilemedim ama kahve değil yani 😀 Hani dana sucuk diye tavuk sakatatı yedirirler ye o hesap 😀 Burada kahve gurmeleri var farkındayım, kapsüllü makinaları olanlar var. Benim kahveden çok iyi anladığım şeklinde bir iddiam yok, Nescafe en iyisi falan da demiyorum ama o kadar gömmekte haksızsınız söyleyeyim yani 😀 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap