TS'de her kahve konusu açıldığında Nescafe'ye "Ona kahve mi diyorsunuz siz?" diyerek yaklaşan birkaç kişi var devamlı. Kahve makinası var evde öyle ahım şahım birşey değil işte anca süt köpürtmek ve hızlı hazırlama için yararlı. Bu alet anca Nescafe'nin Gold kahvesiyle çalışıyor. Yapısı itibariyle Nescafe'nin küçük partiküllü normal kahvesi olmuyor, devamlı tıkıyor aleti. Ama Nescafe'nin Gold'u çok pahalı. 100g'lık paketi 12.45₺. Şok'ta, Lezzcafe gördüm. Onun da Gold'u var. Baktım paketin arkasına nerdenmiş bu kahve diye, İspanya'ymış menşei. Türkiye'de satılan Nescafe'ler İsviçre'den miydi İsveç'denmiydi öyle bir yerden. Neyse, İspanya'nın kahvesi iyidir zaten, fiyatına bakayım dedim. 200g'ı 10.90₺. Yani Nescafe bunun 2 katından daha pahalı. Nescafe'nin 1 KG'ı 125₺'ye denk gelirken Lezzcafe 55₺'ye geliyor. Ne olacakki deneyeyim dedim aldım. Şimdi başta bahsettiğim kişilere sesleniyorum. Nescafe'ye kurban olun siz 😀 Daha paketi açar açmaz kokusu zaten ben kahve olamam diye bağırıyor 😀 Kahve makinesinde ufak bir hava çıkışı var, kahve yapım sırasında oradan yoğun kahve kokusu gelir. Nescafe kullanırken gelen o güzel koku yerine adlandıramadığım birşey vardı 😀 Tadına gelirsek, yapay tatlandırıcı katılmış gibi sanki bir değişik. Nasıl anlatsam bilemedim ama kahve değil yani 😀 Hani dana sucuk diye tavuk sakatatı yedirirler ye o hesap 😀 Burada kahve gurmeleri var farkındayım, kapsüllü makinaları olanlar var. Benim kahveden çok iyi anladığım şeklinde bir iddiam yok, Nescafe en iyisi falan da demiyorum ama o kadar gömmekte haksızsınız söyleyeyim yani 😀 #akış
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gülerek okudum. Sitemli bir yazış tarzı vardı sende 😛
Biraz 😀
Siz burada ki tüm kahve konuşmalarını yanlış anlamışsınız. Marka takıntısı ile marka nefreti yok sadece çözünebilir kahvenin pek sağlıklı olmadığı gercegi var.
Gerçek kahve hazırlandıktan sonra tortusu kalan kahvedir. Suda çözünene kahve dememek lazım.
@salihcln Sağlık/işlenmiş kahve ise olay o hiç sorun değil zira sigara içen adama denecek şey değil 😀
Diğer yorumlarda söyledim çay ve kahve bağımlılığım var ama kahve çeşitlerinden çok fazla anlamam, şekersiz/tatlandırıcısız ne bulduysam içerim genelde ama bu Lezzcafe hakkaten farklı yani içinde başka birşeyler var belli, Nescafe kullanınca en azından gerçek kahve kokusu geliyor, ha işlenmiş olabilir içinde başka birşeyler vardır büyük ihtimalle ama çoğunluğunun kahve olduğu kesin en azından 😀
Sanırım Nescafe derken daha önceki konuşmalarda tüm çözünen kahveler kastediliyordu o zaman tamam 😀 Gerçi çözünen kahveler arasında da fark var yani kesin o. Aslında şöyle kahveyle ilgili bir rehber falan olsa, sizin de ilgiliniz var daha önceki konuşmalardan biliyorum. Var mıdır rehber niteliğinde bir yazı, veya öneriniz vs. 🙂
Jacobs Monarch değil de Millicano çok başarılı bence. Filtre kahveye en yakın tada sahip granül kahve. Ama makinesi olan arkadaş sakın kullanmasın, tamamen çözülen bir kahve değil.
@Protego aynı makinadan bende de var, nescafe gold pahalı, classicleri deneme yapısı farklı, ben bir kere makinamı yaktım denerken ve servise gitti geldi, ve tecrübelerime dayanarak nescafe gold a en yakın ve en ucuz seçenek migroslarda bulunan migros un kendi gold kahvesi, Geçenlerde kampanya vardı 700gr ı 20tl ye aldım, normal satış fiyatı 8tl civarlarında (200gr) tadı da gayet başarılı 🙂
Nescafe'ye gerçekten de kahve değil diyorum ama bunu deme nedenim insanları bilinçlendirmek. Yoksa ben de granül kahve tüketen insanım, onun yeri ayrı. Eğer filtre kahve veya espresso türevlerini beğenmediysen sözüm olmaz, denemediysen de mutlaka dene. O makineden dayım soruyordu, 250 TL'ye var dedi. Performansı daha profesyonel Nescafe makinelerinin (otellerde vs. olan makineler) verdiği kahveler gibiyse o zaman her eve lazım diyebilirim.
filtre kahve/espresso elbette içtim canım olur mu öyle şey 😀 Ama açıkçası granül kahve çok daha pratik oluyor o yüzden tercih ediyorum. Bu Nescafe'nin makinesinden fazla birşey beklememk lazım aslında tek yaptığı süt köpürtmek, su/kahve oranını ayarlamak ve hızlı yapmak. Güya 5 çeşit kahve yapıyor ama işte hepsi aynı granülden çıkıyor, tek fark su/kahve/süt oranı. Yoksa o dediğin makinelerle pek alakası yok, onlar zaten binlerce lira fiyatla satılıyor 😀
Bu sitede apple lafı duydu mu hemen android daha iyidir diye kavga başlatanlar var 😀
Ne Apple mı, tabiki android öhöm öhöm 😀
Teknoseyirci dediğin elbette Android diyecek hocam, hapishane yerine bahçeyi seçecek 😛
Android duydu mu da hemen Apple diye kavga başlatanlar da var 🙁 Hattta bir arkadaş var her Windows gördüğü duruma "Apple kullansaydın böyle olmazdı" diye salça olan :/
Makina dediğin çekirdek kahve ile çalışmalı, çekirdekten yetişmiş olmalı 🙂
İyi bir ustanın yanında yetişmesi önemli 🙂
Al bir espresso maker, onunla kahve yap, sonraki kahvenide hazir kahveyle yap. Buyuk ihtimal cope atarsin.
Ha nescafe gold bence fena degil. Sorun su ki ucuz toz kahvelere sert tadi versim diye asit koyuyorlar. Normal kahvedekinin yerini tutmuyor tabii
Gold öyle pek sert değil tersine yumuşak aslında, asit konulduğunu sanmıyorum. bu Lezzcafe'de kesin var ama. -Zaten Nescafe Gold'un fiyatı maşallah yani-
sert demedimki, gold güzel. tanidik ucuz kahve vermisti, 6 ay ictim midemde ülser oldu. gold kahveye gectim hicbisey kalmadi. makineden iciyorum artik, tavsiye ederim.
@3dfx Hangi makine? 😀
bende pad makinesi var. ama soyle bir espresso makerda alabilirsin cekirdekten cektigin toz kahve icin;
https://www.google.de/search?q=espresso+maker&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=zloPV7PUO4eKsgHDl4ioAQ
Biz yine ketıla devam 🙂
@protego Bunlar alışkanlık meselesi. Neye alıştıysan sana o iyi gelir. Fakat Nescafe çok sanayi ürünü gibi duruyor, çekirdek kahve ise daha doğal. Gıdada sanayi ürünlerinden uzak durmaya çalışıyoruz.
Alışkanlıkla ilgili değil pek, o Lezzcafe'nin içinde başka birşeyler var belli, kalitesiz kahveden yapılmasından ziyade birşeyler katılmış sanki 😀 Ha Nescafe'den daha iyileri var o ayrı, o yüzden diyorum alışkanlık değil diye 🙂
Bu arada, sanayi ürünü olmayan goda mı kaldı? 🙂 Zaten sigara içen adama denecek şey değil bu 😀
Yok o dediğin berbat birşey zaten. Hatta Nescafe'nin normal küçük granüllü olanı da iyi değil, Gold iyi gibi 😀
Günde 2 demlik çay içiyorum hocam zaten, çay ve kahve bağımlısıyım 😀
Nescafe diyerek tüm işlenmiş kahveleri kastediyorlarsa bilemiyorum tabi 😀 Ama onların da kalitelisi kalitesizi var yani 😀 Nescafe'den kahve kokusu geliyor en azından 😀
@protego aman hocam, kansızlık olsun başka sıkıntılar olsun, çayı azaltın.
@arandur Ben ona inanmıyorum ya. Bir dünya çay kahve tüketirim her tahlile gittiğimde kan değerlerim fazla çıkkıyor tersine. Yani kansızlık değil olması gerekenden fazla kan var bende hep 😀 Direkt yüzyüze bir doktora sormadım ama iki veya üç kere denk geldim televizyondaki sağlık programlarına konuk olan doktorlar şekersiz ve tatlandırıcısız olduğu sürece çay ve kahve istenildiği kadar içilebilir diyorlar. Bir de kalp rahatsızlığı olanlar içmemeliymiş fazla.
Jacobs gold la kullanıyorum aynı makineyi, çok da memnunum. Gurme olmamak hayatı müthiş kolaylaştırıyor 🙂
Hangi gold? Cronat mı monarch mı?
Monarch, cronatı denemedim daha. Aklıma soktun iyimi denemek lazım 🙂
Eğer espressoya yakın, daha lezzetli ama hızlı yapılabilen bir kahve isterseniz size Jacobs Millicano öneririm. Daha uygun fiyatlı ama güzel bir çözünebilir kahve için ise Jacobs Cronat Gold. Nescafeden nedense keyif alamıyorum.
Çözünebilir kahvelerin işlenmiş yapısı ve sağlığa etkisi hakkında pek bir fikrim yok. Bildiğim kadarıyla çözünebilir kahveler çekirdek kahveden damıtma yöntemiyle yapılıyor. Bu yöntem sağlığa etkisinden çok, suyunun suyu bir tada sahip olduğu için hoşuma gitmiyor.
Demir eksikliği yaptığı bilimsel ama. Gerçi demir seviyesi düşük olanları olumsuz etkiliyor, normal olanlarda sıkıntı olmaz diyorlar, senden de bunu doğrulayabiliriz kanlı adam 🙂
@arandur Hahah 😀 İşte ben de onu demeye çalıştım, bir rahatsızlık varsa (demir değerleri veya kalp rahatsızlıkları gibi) onu daha da tetiklediğini ama rahatsızlığın yokken oluşması gibi bir etkisi olmadığını söylüyor doktorlar