Arkadaşlar, hangi bulut servisini kullanıyorsunuz? Windows/Android ikilisinde senkronize olması gerek. Verdiği ücretsiz alan vs. pek önemli değil. Büyük boyutlu birşey yedeklenmeyecek. Güvenlik en başta. Pratik ve kullanışlı olmalı. Kısaca hangi servisi neden kullandığınızı yazarsanız çok memnun olurum. #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap