Arkadaşlar, hangi bulut servisini kullanıyorsunuz? Windows/Android ikilisinde senkronize olması gerek. Verdiği ücretsiz alan vs. pek önemli değil. Büyük boyutlu birşey yedeklenmeyecek. Güvenlik en başta. Pratik ve kullanışlı olmalı. Kısaca hangi servisi neden kullandığınızı yazarsanız çok memnun olurum. #akış #TeknoYardım

Mega kullanıyorum, ufak boyutlu dosyaları yedekliyorum sadece. 50 gb gibi bir alan vermesi de benim işimi fazlasıyla görüyor...
https://mega.nz/
standart kullanımlar için google ve microsoft. fotograf yedeklemek için amazon cloud yıllık 12 dolar sınırsız fotoğraf depolama kullanıyorum. . daha bi yamuklarını görmedim
Dropbox , mega Dropbox aslında screenshot lar için kullanıyorum nedeni ise printscreen tuşuna basınca direk ekran görüntüsünü oraya atıyor ve mega da ise 50 gb alan vermesi hoşuma gidiyor onun dışında bide mediafire var ama genel olarak dropbox bide mega.
Google Drive
Dropbox ve Google Drive.Hatta ben Mega da kullanıyorum ama Windows tarafında nasıl bilemem.
Sadece dropbox.
OneDrive kullanıyorum bana yetiyor... Evimden ve başka ilden buluttaki belgelere rahatlıkla ulaşıyorum...:=)))
Onedrive yani skydrive kullanıyorum. Alan miktarı büyük ve office dosyaları için versiyon kontrol imkanı sağlıyor. (PDF de dahil) Yani dosyanın bir önceki versiyonuna geri dönebiliyorsunuz. Aynı özellik dropboxda da var ama google driveda yoktu en son baktığımda.
Dropbox ve Google Drive
Yandex Disk,Google Drive,Dropbox,Skydrive.
Mega. Sifleri tutuyor bilgileri diğerlerinin aksine. Ve her platform için uygulaması var.
Arkadaşlar herkese teşekkürler. Yalnız özellikle belirtmeme rağmen bazılarınız hem bir sebep belirtmiyor, hem de 2-3-4 tane servis yazıyor. Sadece daha çok kafa karıştırıyor bu durum 🙂
Sadece drive
Apple'a geçtiğimden beri iCloud. Turkcell Platinium lu olduğum için verdiği kotadan ötürü Turkcell Akıllı Depo. Android de iken Dropbox vardı. Bir iki hatalarını bulup yazdığım için 50 gb bedava alan vermişlerdi.
Dropbox
iCloud
onedrive, dropbox, icloud
onedrive