#TeknoÇekiliş Çekilişe Euro Truck Simulator 2 *Battlefield 4 ve *Counter Strike GO veriyoruz.Çekilişe katılmak isteyenler Youtube kanalı abone olmanız Facebook sayfamızı beğenmeniz ve bu durumun altına yorum yazmanız yeterlidir.Sonuçlar 14 Kasım tarihinde açıklanacak.
Youtube:http://www.youtube.com/user/OyuncuKilavuzu
Faceboook:https://www.facebook.com/OyuncuuKilavuzu
Site:http://www.oyuncukilavuzu.wix.com/oyuncukilavuzu

anlamadım nasıl yani @semih41
Çıkacağı yok ama bekliyor insan
Kardeşim bak kızdım ilk başta ama kanalına video yüklemen lazım bide o wix sitedeki wix.com domainini nasıl yaptın
Katıldık bakalım
Hadi bakalım katıldık
Katıldım bende.
Katılıyorum 🙂 Çekiliş için teşekkürler. --Düzenleme-- ETS 2 benim için çok iyi olurdu, Linux destekli olması da benim için çok büyük artı. CS:GO'da olabilir tabii. Sonuçta o da Linux destekliyor. 😀 BF4'de olur. Her türlü 🙂
BF ya da Euro Truck için totem yaptım 😀
katıldım
Euro Truck 2 yi bana verin 😀
bana bf çıksa çok keyifli olur :))
İnsanların oyunu aldıktan sonra kaçmamasını nasıl sağlayacaksın?
suan vıdeo yok ama 2 gun ıcınde yuklitecem
İçerik ,içerik ,özgün düşünce yesss 😀
Oyun hediye etmenin zamanlaması pek iyi olmamış. Önce avını saklandığın yere çek , o sakinleşince ve dinlenmeye başlayınca saldır.( Anlamı ; takipçilerin hoşlarına gidebileceği bir kaç içerik "en az 3 " sonra oyun kampanyası ile onları kendine çekmen .Bu sayede sen yeni içerikler üretebilmen için yeterli zaman kazanmış olursun)
CS:GO'ya kimse talip olmamış.Bana versene sen direk. 😀
ETS fena olmazdı 🙂