@macuser
Şu paylaşımında, oğlum üniversite sınavına girmişti ve nereleri tercih edebileceği gibi konuları konuşmuştuk. Şu anda Sabancı Üniversitesi'nde mezuniyet törenindeyim. Zaman çok hızlı geçiyor. 😔
https://teknoseyir.com/durum/1530189#comment-5491085
Teknoseyir gündemi
#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA6#İşeYararYayın#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#LEGOGameSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Umarim 3 harfi marketlere yolu duşmez...hayirli olsun
Ben de kara kara onu düşünüyorum. Yurtdışı yüksek lisans başvurularından ret aldı (İtalya, Almanya, Finlandiya). Ki stajını Finlandiya'da yapmıştı. Oralarda da yığılma var. Tek yol kendi namına çalışmak olacak galiba. Teşekkür ederim.
Ne mutlu size. Çok mutlu oldum. Başarılar. 🙂
Teşekkür ederim. Ben de mutlu ve gururluyum. Darısı sizlerin başına.
Yolu bahti acik olaun
Sağolun var olun.
hangi bölümü bitirdi? Yolu açık olsun inş.
Bilgisayar mühendisliği
gözünüz aydın hocam. 🙂
Teşekkür ederim.
Tebrikler, daha nice güzel günlere.
Teşekkür ederim. Hep beraber görelim o güzel günleri.
Ne güzel bir gurur
İstanbul'da mezar yeri kalmamış diye konuşuyoruz biz artık...
O kadar da yaşlı değiliz yahu. Yeni elliler eski kırklar artık 😉
Tebrikler
Çok teşekkür ederim Levent bey. Darısı başınıza.
Yolu açık olsun.👏🏻
Teşekkür ederim.