Steam Machine, 1050 dolar.
Ölü doğdu. Şunu şu kadar küçültmek ile uğraşmasalar daha ucuz olurdu...
https://youtu.be/6tI1SoMj5vg?si=bzDIUnJ8BSCbeeeh
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 99 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1080p 60 fps hedef herhalde
Reklamında Framegen ile 4k 60fps diyorlar, O rakamları En düşük yarlarda, 720p'den upscale yaparken verebiliyor sadece.
@huseyinekrem bi 10 yıl geriden geliyor
• Kontrolcüsüz 512GB sürüm: 1049 dolar
• Kontrolcülü 512GB sürüm: 1128 dolar
• Kontrolcüsüz 2TB sürüm: 1349 dolar
• Kontrolcülü 2TB sürüm: 1428 dolar
RAM krizi vurdu.
16GB DDR5 + 8GB GDDR6 VRAM koymamışlar ki 😀
+vergi
Ram krizi bence bu fiyatı açıklamıyor, küçük ve sessiz bi kutu yapacağız diye gereksiz şişirdiler fiyatı, kriz de tuzu biberi oldu.
Bunun fiyatini gorunce simdi, PS5 Slim, PS5 Pro oldukca uygun fiyatli kaldi. Fiyatinin en az 500 usd daha ucuz olmasi lazimdi.
Steam machine'den tek beklentim, steamdeck gibi sektörde bir hype yaratıp, güçlü mini pc sektörünün gelişmesini sağlamasıdır.
Deck aşırı iyi fiyatla çıkmıştı, bunda öyle bir durum yok maalesef.
1050 dolarlık çöp
Şunun satmasını sağlayacak tek şey steam machine özel hf 3 🤣
Kredi çeker alırım xd
@huseyinekrem portal gözümde çok daha güzel bir oyun 😄
Çok pahalı. Aynı fiyata benzer bilgisayar toplanabiliyor. Özel tasarım olması bi anlam ifade etmez. Linux kullandırmaya teşvik olabilecek ucuzlukta olmalıydı. Normal bir ürün gibi çıkarsa, hangi oyuncu tercih etsin SteamOS'i ? En azından 999$ yapsaydın 4 haneliye çıkmamak için. 1080p'de bile 60'ı veremediği oluyor. Sen bir de 4k60 diye pazarlıyorsun ama işine gelince oyunlarda varsayılan çözünürlük 1080p seçiyorsun. Her seferinde kötü çıkartmayı nasıl başarıyolar şu Steam Machine'leri anlamıyorum. Gerçekten Apple felan olmak istiyolar heralde ürünlerinde. Kontrolcüyü ayrı satıyor bir de. Tek avantajı küçük, sessiz ve az güç tüketiyo olması. Ama SteamOS ile geliyor. Al Windows yükle desen ayrı sıkıntı.
500 konuşuluyordu ilk zuhur ettiğinde