Şimdi biz Paraguay'a yenilip kupadan elenmedik mi ? ABD maçına çıkacağız deniyor ?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😀 çıkacağız tabi ki, maçı oynayacaz ama çıkma şansımız hiç kalmadı.
Yani formalite.
@behzat aynen öyle
Öyle yenilsen de çıkma ihtimalin de yoksa gene oynarsın.
Elendik denmemeli, 2. maçlar itibarıyla gruptan çıkma ihtimalimiz kalmadı ama grup olduğu için maçlar oynanacak ve o sonuç diğer takımları da etkiler. Nasıl ligde Galatasaray haftalar önce şampiyon oluyor ama lig 34. haftaya kadar oynanıyor o nesap işte.
5 tane atacaklar
Abd'yi 15-0 yensek de ondan sonraki maça çıkamıyoruz.
3 maç oynayacak herkes, biz 2 maç oynayıp 4 kişilik takımda sonuncu olmayı garantiledik, 3. Maçın sonucundan bağımsız eleniyoruz.
Çıkmazlar ise cezası var zaten ama çoğu kişi eleştirmiş, "gol farkı avantajının kaldırılması nelere mal oluyor işte" diye. "Şu an elenmesi garanti olan iki takımın da zor olmasına rağmen bir sonraki tura çıkma şansı olacaktı, bu da gerçek rekabet demek" demiş bir kaç kişi...
"Şimdi ise Amerika da Türkiye de durumu biliyor ve siz futbol bekliyorsunuz" demişler, "hem de gollü."