Şu e-ticarette hediye ürün saçmalığından bıktım arkadaş. Telefon kılıfı alıyorum, yanında kablo ucunun kıvrılmasını önleyen zımbırtıdan yolluyorlar. Ya ben senden sadece telefon kılıfı istiyorum kardeşim. Yok jelibondu, 3'ü 1 aradaydı saçma sapan yüzüne bakılmayacak şeyler yolluyorlar. Direkt çöpe atıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap