#teknoyardım #telefon #android
45k civarı bütçem var, çooooook değecek bir cihaz olursa daha da çıkarım diye düşünüyorum. Zoom kamerası önemli sadece, geri kalanların hepsi telefon olarak işimi görüyor ama o kediyi yerinden kaldırmadan çekmek tek hobim, onu yapamayacaksam 13 ultradan devam. Ekranda amoled yanığı var yoksa zaten değişmem de...

Vivo x300 gördüm 60k ya geliyor kendi sitesinde. Cihazı beğendim ama Vivo'ya pek güvenmiyorum.
https://www.epey.com/akilli-telefonlar/vivo-x300.html

BeğenFavori PaylaşYorum yap