#teknoyardım #telefon #android
45k civarı bütçem var, çooooook değecek bir cihaz olursa daha da çıkarım diye düşünüyorum. Zoom kamerası önemli sadece, geri kalanların hepsi telefon olarak işimi görüyor ama o kediyi yerinden kaldırmadan çekmek tek hobim, onu yapamayacaksam 13 ultradan devam. Ekranda amoled yanığı var yoksa zaten değişmem de...
Vivo x300 gördüm 60k ya geliyor kendi sitesinde. Cihazı beğendim ama Vivo'ya pek güvenmiyorum.
https://www.epey.com/akilli-telefonlar/vivo-x300.html

15t pro da yanılmıyorsam 5x periskop kamerası vardı ama tabi s ultralar kadar iyi midir meçhul. Vivo ya da oppo veya honor falan da olabilir de bakmak lazım tek tek.
Şöyle bir s23u 30x kedi gözü zoom u atayım. 😀
Bu 10x
Bu da 3x
@orcunfix 😄
@senturkmurat1999 Bütün gün yatıyor bu. Bakar sadece günlük ihtiyacını giderir gene yatar. 😀
@orcunfix konfor alanımı terk edemeyince ben 😀
@orcunfix bunların eklemleri sıkıntılı diyorlar ondan hareketsiz olabilir.
@kortex Valla 3 ayda bir veterinerde bunlar senden benden iyi bakılıyordur. 😀
@orcunfix ya atıp durma canımız çekiyor. Senin yüzünden telefon triplerine girdim zaten. 😅😅
@orcunfix film çekmek lazım abi bunun kulakları kırık muhtemelen acısından hareket edemiyor.
@orcunfix samsung bu işi daha iyi yapıyor megapixeli büyütmeden 1qm telefoto sensörde sağlamış...
O paralara çıkacağım ve MTK işlemci alacağım. Ben tercih etmezdim.
Snapdragonlarda da leş gibi zoom lensleri var çok haklısın da...
Gri market oneplus 15 ler 35k civarında diyorlardı. Ama kayıt vs yok öyle kullanıp süresi dolunca elden çıkarmak gerekiyor.