Bir daha masaüstü pc almayacağım. Nuc tarzı mini kasa alacağım. Normal kasa bakımı öttürdü artık. Toz toz bıktırdı.
Kasam colormaster h500 kasa. Ön paneli yıkıyorum. Takıyorum. 1 aya daha beter hale geliyor.
Bezdim bea. 🙂

Bir daha masaüstü pc almayacağım. Nuc tarzı mini kasa alacağım. Normal kasa bakımı öttürdü artık. Toz toz bıktırdı.
Kasam colormaster h500 kasa. Ön paneli yıkıyorum. Takıyorum. 1 aya daha beter hale geliyor.
Bezdim bea. 🙂

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Onda toz filtresi yok ama. Toz filtresi olan ile olmayan kasa kullanıyorum, aradaki fark dudak uçuklatıcı.
Var filtre. Kasanın içi temiz. Sorun yok. Ön panel bıktırdı hocam.
@tarikx süpürgeyle çekiyorum veya geniş fırça var onunla 1 tur temizliyorum.
@makineci Bende süpürge ile vakumluyorum. 1 ay olunca çıkarıp yıkıyorum ön paneli. Bıktığımı hissettim.
@tarikx Yıkamaya gerek yok hocam. Süpürge ile çektirin 10sn'de tertemiz.
Donanımları yenileyemeyince gelen pişmanlık.
Donanım 5. senesinde. Daha bi 5 senesi var.
4000x'in filtrelerini çıkartmak çok kolay ama keyfim buyurursa çıkartıyorum.
Ev kirli demekki 🙂
Odamı sık sık temizlerim tititzim. Ama camım sürekli açık. Sokağın tozu benim masada. Arka cepheye mi geçsem artık dedim kendime.
@tarikx kolay gelsin. Ben her hafta başında bi tozunu alırım. Altta PSU girişini de temizlerim, orası daha fena
Kasayi yerden yükseğe koyman tozu %80 azaltacak.
70 cm yükseklikte.
Ben arada bir dışını ıslak mendille siliyorum, bana yetiyor 😀
fanları maks %50 ye ayarladım, 1 senedir hiç temizlemedim, hiç ses çıkarmıyor
Elektronik aletlerin hepsi toz çeker, elektrostatik alan yaratırlar çünkü, bilgisayarlarda üstüne fanlar ekliyor. Kasalarda özellikle içeriye üfleyen fanlara toz önlemi almak gerekiyor.
Aynı odaya orta kalite veya bir tık üstü hava temizleyici almak da yardımcı olabilir.