9800X3D CPU yu Phantom Spirit soğutucu ile kullanıyorum. Aslında çok bir problem çoğu zaman sessiz sakin çalışıyor ama BF6 oynarken çıldırıyor fanlar. O halde bile 90 dereceyi görüyor. Bu kış topladım sistemi. Yaz mevsimini de görmedim henüz. Biraz gözümü korkuttu. 😅

Acaba şöyle birşey(Arctic Liquid Freezer III Pro 280mm) alsam daha aşağıda ve sessiz sakin tutabilir miyim sistemi? Bu soğutucuyu deneyimlemiş olan var mı? Bu arada maksimum 280mm oluyor kasaya. O da mecburen ön panele takılacak. Yukarıya o da sığmıyor. Kasanın detaylarını da ekledim.

https://www.teknobiyotik.com/arctic-liquid-freezer-iii-pro-280-intel-amd-uyumlu-280mm-radyatorlu-2x12cm-p14-pro-pwm-fanli-sivi-islemci-sogutucu-siyah-acfre00179a.html

BeğenFavori PaylaşYorum yap