İnsanların bir demir yığınının çıkardığı sese bu kadar yükselmesini anlayamıyorum. (arabalar)
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 264 ziyaretçi, 114 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
mailin gelmedi. Şarkı gibi geliyor işte herkesin sevdiği bir melodi var 😀
henüz göndermedim gönderecem bazı değişiklikler yapıyorum alt yapıda
Ona bakarsan insanlar bir et yığınını sevip aşık oluyor. (İnsanlar)
Hatta erkekler için karşı cinsteki bazı yağ kütleleri gayet uyarıcı oluyor, ilginç 🙂
Demir yığını olarak gördüğün için olabilir. 😀
Enough philosophy today.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLwU55TcB3ZLjOd93xv-kmR8VwcMKU67xC
https://youtube.com/shorts/Pff83o8Rfsk?si=0aW2haLctayRzY2t
Ben sessiz seviyorum
Testesteron sıkıntın var gibi
nE ? @hater @gurkan-atilgan @burakozyurek @polemik
https://youtube.com/shorts/x8hfv0Ywh9s
Adam da testesteron sıkıntısı var normal son yıllarca zaten düşüşte.