Arçelik’ten vantilatör aldık, adamlar iki kelimeyi düzgün bir araya getirememişler. Bir beklentimiz de yok sonraki serilerde düzeltin diye mail attık tenezzül edip geri dönüş bile yapmadılar. Daha önce buzdolabı da almıştım kullanım kılavuzunda bir sürü yazım hatası vardı. Bir beni mi rahatsız ediyor bu durum acaba ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap