Amazondan aldığım ürün Cargo X diye bir firma ile gelecekmiş. İlk defa duyuyorum, yeni bir firma galiba.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
amazon yeni çalışmaya başladı. valla hepsi kolay gelsinden iyidir. kolay gelsin bela oldu amazon'un başına... bırakacaklar yavaş yavaş.
İlk başlarda çok iyiydi son son berbatlaşmıştı.
Amazon iyi çocuk, günah keçisi kargo şirketi yani, yok ya! Amazon deneyimi bir bütündür, sanki Amazon'a kargo şirketini zorla kullandırtıyorlar, adamlar kargo seçme hakkı vermiyor, hatta hangi kargoyla göndereceğini göstermiyor bile (kargoya verildikten sonra görüyorsunuz)! Yuh derler. Zavallı Amazon, yavaş yavaş bıraksın aman hızlı bırakmasın, çünkü hızlı bırakırsa yan etkisi olur bu tür kargo şirketlerni azaltarak bırakmak lazım, doktor demişti(!)
Kolay gelsinden ben memnundum aslinda 1-2 yil olmustur onunla gondermislerdi urunu iyiydi. Ama son zamanlarda sikayetler cok artmis.
Nadiren bana da denk geliyor.
11 Mayıs'ta onlardan bir teslimat aldım. Bir sorun yaşamadım.
Tüm kargo şirketlerinin maalesef bölgesel olarak performansları değişiyor. Bana gecen cargo x ile farkli günlerde kargo geldi eleman aradım açmadınız dedi hangi numarayı aradın dedim farkli bir numara söyle 😁
Herkes kendi adresine hangi kargonun güzel getirdiğini, hangisinin getirmediğiniz bilir. İşte bu nedenle koskoca(!) dediğimiz pazaryerleri kullanıcıya kargo şirketi seçtirmeli (gerekirse üstüne para verme seçeneğiyle), o olmadı diyelim, hangi lkargo şirketiyle ürünün gönderileceği belirtilmeli ki bunu mesela HB yapıyor,başkaları yapıyor, ürün pahalı bile olsa bana getiren kargo şriketini kullanan satıcı varsa onu seçiyorum. Yani 'kargo şirketleri performansı bölgeye göre değişiyor, Amazon ne yapsın, elinden birşley gelmiyor' demek çoook yanlış.
Amazon'un en büyük sıkıntısı kargomatlara teslim yapmıyor. Bu kadar büyük hacmi var kendi kargomatlarını bile koyabilirler neden yapmıyorlar bilmiyorum.