DJji Mini 5 Pro ile çekildi. Drone kullanmaya bayılıyorum, iyi ki almışım. Keşke Türkiye'yi daha çok gezebilsem de her yeri çekebilsem diyorum. Ama olmuyor.
Not: Videoyu izlemek için linke tıklayın lütfen.
Ayarlar;
-4K 30 fps
-1/60 Shutter Speed
-ND 128 Filtre

evet
O zaman gönderiyi düzenliyorum, teşekkürler.
artık seni fpv paklar 🙂
FPV pilotlarına çok özeniyorum ve kıskanıyorum ya 🙁 Adamlar ayrı bir insan sınıfı gibi geliyor bana.
@mr-paramedik fpv ne?
@ronniejamesdio Şu videoyu izle ve anla neden kıskandığımı 🙂
https://www.youtube.com/shorts/f_A440qj3SE
@mr-paramedik dronu böyle kullanmak için bir 10 sene falan tecrübe ister herhalde.
@ronniejamesdio ben gözümle bile takip edemiyorum, bırak kaza yapmadan kullanmayı.
@mr-paramedik yok yaw, ne mallar gördüm etrafımda, adamlar çatır çatır fpv kullanıyor...
Videoyu izledim güzel ama bu tip tarihi yerlerde genelde uçurtmuyorlar diye biliyorum.
Vallaha uçuruyoruz ya. Yoksa bu tarihi yerleri kimseye tanıtamayız. Drone pilotları olmasa ülkenin adam gibi güzelliklerini gösterecek kimse yok. Bedava ülke reklamı yapıyoruz. Kimsenin mahremiyetine saygısızlık etmediğimiz vicdanımız rahat oluyor ne yapalım 🙁
nasıl izin alabildiniz? ticari mi?
Şşşşt. 🤫
@mr-paramedik 🤭
Yakında benim de başlamak istediğim bir hobi. Daha önce ufak tefek drone deneyimlerim oldu ama profesyonel sayılmam 😄 Yeni başlayan biri için DJI Mini 5 Pro önerir misiniz ?
Şiddetle öneririm tabi. Yeni başlayan için giriş seviye drone almak yapılacak en büyük hata. Tam tersi deneyimli drone pilotları giriş seviye dronelar ile güzel çekim yapabilir. Deneyimsizler için keyif kaçırıcı oluyor en giriş seviye dronelar.
Mini 5 pro'da 360 derece engellerden kaçınma, otomatik pilot ve takip modları, 1 inç büyük kamera sensörü, O4 iletim ile daha kaliteli sinyal aktarımı, 42 gb dahili hafıza gibi saymakla bitmeyen özellikler var. Kamera kalitesi de o segmentin en tepe noktasında.
@mr-paramedik İkna ettiniz hocam, ben en iyisi indirim kovalamaya başlayayım.
@zenshot Hayırlı olsun şimdiden 🙂 Eğer gerçekten uçuyormuş deneyimi istiyorsan Avata 360 Fly More Combo FPV ya da Avata 2 Fly More Combo alın. Sanal gözlük takarak kullanıyorsunuz ve kafanızı nereye çevirirseniz drone o yöne bakıyor. Kendiniz uçuyor gibi hissediyorsunuz. Mini 5 Pro'mun yanına ben de onlardan birini alacağım.
@zenshot lito x1 de iyidir
en son orada uçtuğumda kırmızı bölge vardı kalkış nasıl yaptın artık kaldırmışlar mı? yoksa önce dji onayını mı aldın.
DJi onayı ile kalkış yaptım. Hala kırmızı bölgede.
Burası neresi, karşısına da bir cami yapalım.
Adana Merkez Cami.
Güzel görüntüler, ancak dji dan nefret ediyorum. R/C modelciliğin dolaylı yoldan ölmesine sebep oldular.
Neden ölmesine neden oldu?
@mr-paramedik uygun fiyata uçurması kolay quadcopter modeller ile girdiler piyasaya. Buda r/c modelcilik ile hiç bir bağı olmayan genel geçer herkesin almasını sağladı. Toplumların çok büyük çoğu sorunlu olduğu için ve devlet mekanizmaları suçluyu cezalandırmak yerine geneli zorbalama üzerine kurulu.
Hali ile saçma salak yasak ve cezalar geldi.
Üzerine 3-5 üretici vardı onlarda dji'ın yarattığı pazara göz koyduğu için ürün gamları quadcoptere saplandı. Halen üretenler de fiyatları çok yüksek tutuyor.
İşin sonunda ne almaya ürün var artık. Nede uygun ortam. Görüntü alma ve uçurması kolay olması dışında bir esprisi olmayan zevksiz quadcopter ve türevlerine kaldı piyasa