Instada gezerken karşıma çıktı şans eseri. Tanımam etmem. Maşallah 5 ayda 12 makale yayınlamış hocamız. Tebrik ederiz tabii de, 14 günde 1 makale yazmak falan. 14 günde 1 tıp kitabı bitiremezsin mesela bence. Ne bileyim, bu sistemi onaylayan da devam ettiren de...

Ulan şimdi gördüm, bu ay 3'müş sayısı. Bugünü sayma sabah paylaşmış çünkü. 14 günde 3 makale fışkırtmış ablamız. Helal olsun.
Fabrika gibi, maşallah.
Fışkırtmış 🤣
Bilime adanmış bir hayat.
chat gpt sağolsun 🙂
Bunlar kendi bilimsel dergilerini kurdu diye, okumuştum bir yerlerde. Başka türlü bu kadar çok üretken olmaları zor. Araştırma, inceleme hazırlama ve yazma.
Her okulun kendi dergisi var sanırım tr'de. Zaten hakem onayları falan yalan dolan da, hani, neyse ya amaan.
Hocam belli başlı alanlarda bu kadar yayın çıkarmak iş bile değil, özellikle eğer yüksek lisans/doktora öğrencisi kıtlığı çekmiyorsan. Öğrencilerden gruplar oluşturup sadece yönlendirmelerle son yazar olarak bu kadar yayın yapılabilir.
yüksek lisans yaparken danışmanıma yardım etmiştim. deneylerin bir kısmını ben yaptım. makalede adım bile yoktu. benzerini kişi yapıyordur demiyorum ama böyleleri de vardı.
öğrencilerini kullanıyordur