Üniversiteden 3 ay önce mezun oldum(DEÜ inşaat mühendisliği), ortalamam yüksek -bölüm üçüncüsüyüm-, daha lisanstayken yürüttüğüm üstüne gidip yurtdışındaki bir konferansta sunumunu gerçekleştirdiğim bir projem var, stajlarım da iyi ama 3 aydır elimde ne kadar fırsat varsa patladı. Yurtdışında yüksek lisans başvurumda bana yardımcı olacağını söyleyen bir-iki akademisyen vardı ancak birinde üniversiteye gelen yeni kuralla birlikte AB dışından yüksek lisans öğrenci alımı kapandı, diğerinde ise burs almam gerekiyordu ve burs başvurum reddedildi. Referansla dahi başvurduğum işlere alınmadım. Ne yapmam gerekiyor hiçbir fikrim yok ve şu son üç ayda gün geçtikçe ensem daha çok kararıyor. Tüm iş ilanları deneyim istiyor ve her başvurduğum ilan daha da çok canımı sıkıyor. 200 ilana başvurmuş olmama rağmen nasıl hiçbir dönüş olmaz anlamıyorum gerçekten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap