Fenerbahçe, beş sezon üst üste ligi ikinci sırada tamamlayarak futbol tarihinde bir ilke imza attı.Fenerbahçe, bu istatistikle birlikte 5 yıl üst üste ikinci olan ilk ve tek takım oldu.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yapı var yapı ondan. Ayrıca Juventus eski Juventus değil. asdsadsadsa 😀 😀
liverpool'da eski liverpool değil.
Bu da bir başarı sayılır
Ünlü futbol klübü öyle bir şey yaptı ki...
hakemler öyle ittiriyor ki kendilerini şampiyonluk yarışında sanıyorlar. beşiktaş ile trabzon kafayı çalıştırıp buna ses çıkarsa şampiyonluk şansları daha yüksek olurdu.
Yasadışı bahis, kara para aklama, kara borsa ve bilimum illegal gelirlerle satın alınan oyuncularla şampiyonlar ligi alıyordu himmetspor, ne oldu o iş?
suyun karşısındaki rakibi asgari ücretten kontrat düzenleme ve limit aşımları ile uefa'dan ceza bekliyor.
Ya dur şimdi ne karıştırıyorsun. Üstüne alınanlar falan olur mazallah. 😁 Bu arada adamlar öyle böyle şampiyon oluyor Avrupa'ya gidiyor ona gölge düşürmek istemem ama ligin bütün dengesini bozdular saçma sapan transfer bedelleriyle. Birkaç sene önce iki haneli milyon eurolar ulaşılmaz gibi görünürken şuan en vasat oyuncu yirmiden başlıyor, 100 milyona kadar yolu var. En çok bu akıl almaz harcamalar çığrından çıkardı bu işi rekabeti bozdu.
@ronniejamesdio 1905 ₺ maaşla teknik direktör çalıştıran takım mı diyor bunu?
@hamdi Avrupa'ya gitti de ne oldu? Avuçlayıp geri geldiler. Spor bakanı 5 hafta önceden şampiyon gs diye açıklarken, kara para aklama, yasadışı bahis paraları her yerde dolanırken adalet bakanlığına malum kişi atanırken sorun yok, biz söyleyince mi karıştırmış oluyoruz. Ben bu rezillikleri yemem yiyen varsa afiyet olsun.
@mannequin Hocam valla kusura bakmayın fanatizmden gözünüz dönmüş sizin, adamlar Şampiyonlar Ligi'nde son 16 yaptı daha ne yapsın? Hayır beklentiniz neydi yani? 1 milyar, 1.5 milyar euroluk takımları eleyip şampiyon mu olacaklardı 😀 Bilmiyorum farklı Galatasaray'ı mı izledik ama bir iki maç haricinde adamların Avrupa'da kötü maçı yok.
@onimarsynn Şampiyonlar ligini alacağız diyen ben değildim sene başında. Uçan kaçan, süper oynayan, 70 milyonluk st'si olan takım ligin 12 yıldır şampiyon olamayan ikincisinden 4 puan ileride sadece. Yıllardır biz süperlig için değil Avupra için transfer yapıyoruz, bizim için oradaki başarı önemli diyen kendileri. Sonuç ne? Fenerbahçe'nin de 1 kupası var onların da. İkisi de Avrupa'dan elenmiş. Üstelik Fenerbahçe Avrupa sıralamasında onlardan daha önde.
@mannequin bir kupa alabilin diye sezon ortasında formatı değiştirilen kupa ile şampiyonluğunu bir mi tutuyorsun? Takım ismi oyuncu ismi sanılan ekiplere karşı kazandığın puanlarla bizden iyi olduğunu mu iddia ediyorsun? Aslında takım süper şampiyonluk bizim hakkımızdı diyip daha şampiyonluk iddian varken hoca gönderip, her sene takımı baştan mı kuruyorsun? Hatayı kendinizde arayın. Son dört yılda benzer bütçeler harcandı. Her sene takımı silip baştan kurarsan tabiki rekabet edemezsin.
@mannequin Okan in aldığı para 200 milyon mu ne?
@mannequin Avrupa ya gittik gruptan çıktık, Juventus u eledik, daha iyisini yapabilen varsa kolundan tutan yok, buyursun.
@mannequin sonuç, çeyrek finalin kapısına kadar gelindi CL de.
@onimarsynn gözleri kör olmuş artık, zaten bu kafa yüzünden şampiyon olamıyorlar.
@trbasoglu iflah olmazlar.
@trbasoglu Yasadışı bahis , kara para ve karaborsa parasıyla aldığın osimhen olmasa, her fırsatta düşman lanse ettiğin ama yıllardır g.tünü kurtaran TFF olmasa, "sakın haa" toplantıları olmasa biraz zor alırdın şampiyonluğu.
@ronniejamesdio senden daha iyisini yapan var. Fenerbahçe de Beşiktaş da daha önce senden daha iyisini yaptı. Önce yasadışı bahis parasını aklamaktan içeri giren yöneticini, yöneticin yasa dışı bahisten ceza almışken neden kulübe hiçbir ceza kesilmediğini sorgula. Çalıntı şampiyonluğunu kutlayacağına hala Fenerbahçe'ye saldırma peşindesin sonra da gelip "gözleri kör olmuş artık, zaten bu kafa yüzünden şampiyon olamıyorlar." diyorsun. Senin her yerin şampiyon olsa ne yazar himmetsporlu seni.
Biraz yorumcular gazlasa bununla övünürler o seviyeye getirdiler fenerbahçe taraftarının çoğunluğunu
Adamlar şampiyon olmuş hala Fenerbahçe konuşuyor 😀
En büyük eğlence Fenerbahçe.
@ronniejamesdio Eğlenceden ziyade Fenerbahçe kompleksi bu
@retrodriver fener'in nesini kompleks yapsın GS taraftarı?
Görmemiz gereken pozisyonları gördük yine; sırf Osi vandallığı ile gereksiz yere sarı kart göstermiş hakem, bir de ofsayt olan gol var. Bir şey olmaz artık, Allah vere de Dünya Kupasında rezil olmasak.
Ofsayt olan gol hangisi?
@ronniejamesdio gs'nin ilk golünde osimhen ofsayt. osimhen'in aldığı penaltı da penaltı değil.
@sqn: Aynen öyle....
Daha ligin bitmesine 1 hafta var, bu durumda ne GS şampiyon oldu henüz, ne de 'FB ligi 2. tamamladı'. Birşey olur lig tamamlanamaz ya da mesela 2 gün sonra GS ya da FB ligden çekilir (ya da çektirilir) vb. Tamam bunlar düşük olasılıklar ama bu kadar kesin konuşlmamak lazım bana göre. (1 hafta sonra idam edileceksiniz karar verilmiş, ben öldüm der misiniz, yoksa kalan günleri henüz ölmemiş gibi ki zaten ölmemiş olacaksınız - tabi bu arada başka bir yolla ölmezseniz - değerlendirip yaşar mısınız?)
Bu kadar hafta oynanabilmiş olması bile büyük başarı... Şu an Beşiktaş başkanı olsam, takımı çoktan dağıtmış, sadece ligde kalacak kadar oynamaya başlamıştım. Taraftara da "BeIN aboneliğinizi iptal edin" demiştim. Kötü sezonlar gördüm ama bu kadar kötüsünü hiç görmemiştim, son iki sezon çok ama çok kötü....