Olmayacak ki, kartuşların içinde çip var ve o çip basılan sayfa sayısına göre kartuşun bittiği belirliyor, siz mürekkep koysanız bile bitik olduğunu söyleyip basmaz.
Sonuç: Bastı sadece yazıcının fişini takıp çıkardım mürekkep gösterge paneli sıfırlandı satıcının verdiği talimata göre doğru oranda koyunca akıtma yapmadı
Siyah daha dayanıklı ama renklide nozüllerden birinden biri ya tıkanıyor, ya serbest şekilde akıtıyor. Yine de iki ya da üç doldurma yapabildiğim oldu ama ikiden fazlası zor.
Canon e404ün pg46 ve cl56 mürekkeplerini yıllardır dolduruyorum. En son sahibindende yeni doldurulan modellerin yanında verilen orijinal mürekkeplerden bulmuştum mis gibi kullanıyorum neredeyse bedavaya.
Kolay gelsin.
2 doldurmaya çöp oluyor. Üstündeki elektronik kısma asla dokunmayın çok hassas.
Ben 4-5 kere doldurdum sanırım ama sonra işim kalmadı, tanklıya geçmiştim. Çok az gidiyor zaten, 30 sayfa basınca bitiyordu.
@emre64 hocam söküp takarken bile bozuluyor o kadar hassas.
Cerrah titizliği ile yapmaya çalıştım 😄
Olmayacak ki, kartuşların içinde çip var ve o çip basılan sayfa sayısına göre kartuşun bittiği belirliyor, siz mürekkep koysanız bile bitik olduğunu söyleyip basmaz.
Basar.
Sonuç: Bastı sadece yazıcının fişini takıp çıkardım mürekkep gösterge paneli sıfırlandı satıcının verdiği talimata göre doğru oranda koyunca akıtma yapmadı
Yıllardır siyahı (Hp ve Canon) doldururum. Fakat renkliyi bir yapamadım.
Siyah daha dayanıklı ama renklide nozüllerden birinden biri ya tıkanıyor, ya serbest şekilde akıtıyor. Yine de iki ya da üç doldurma yapabildiğim oldu ama ikiden fazlası zor.
Canon e404ün pg46 ve cl56 mürekkeplerini yıllardır dolduruyorum. En son sahibindende yeni doldurulan modellerin yanında verilen orijinal mürekkeplerden bulmuştum mis gibi kullanıyorum neredeyse bedavaya.
HP rezil marka, kaç defa sağı solu mürekkep etmiştim. Doldurunca da çalışmıyordu meret.
ille de renkli istemiyorsan tonerli al geç. uğraşılmaz bunlarla.